Wulffmorgenthaler

Wulffmorgenthaler error.jpg

Dette kunne godt ligne en Wulffmorgenthaler, men det er en fejlmeddelelse i Windows 29

Wulffmorgenthaleren er et urtidsmenneske, der er direkte efterkommer af den noget mindre kendte Neanderthaler og nært beslægtet med Homo Non-Sapiens.

[redigér] Udseende

Wulffmorgenthaleren, hvis parringsskrig ofte høres i det indre København ud på de små nattetimer, er som regel enten høj og ranglet, eller lille og overskuelig. Den bærer dog altid sin karakteristiske store manke.

[redigér] Adfærd

Om morgenen, inden fodringstid, skal man ikke nærme sig Wulffmorgenthaleren, idét den er totalt utilregnelig og kan finde på hvadsomhelst, inklusive noget gris med din mormor, og dét kan vi jo ikke have! Når Wulffmorgenthaleren først har fået sin brunch er den dog rimeligt fredelig, og kun almindeligt utilregnelig, hvorfor det stadigvæk er en god idé at holde din mormor lidt på afstand. Hvis hun er i snor må hun dog godt klappe den!
Kunstnerisk ligger Wulffmorgenthaleren et sted mellem Neanderthalerens få og sparsomme klippeindristninger, og Homo Sapiens Sapiens inferno af maling. Dog har Wulffmorgenthaleren, som den omvandrende art, den er, opfundet "det transportable hulemaleri", og kan således medbringe sin kunst nårsomhelst og hvorsomhelst den finder det praktisk. Hvilket som oftest er i S-toget, og nej: der er ikke rigtigt nogen, der ved hvorfor.

[redigér] Se også

  • Dolph (klapning sker dog på eget ansvar -gælder især din mormor!)
Personlige værktøjer