Wii

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Nintendo Wii er den nyeste, hvideste og mest trådløse spillemaskine fra Nintendo. Den er lavet med meget støtte fra fedmebekæmpende organisationer.

[redigér] Historie

Nintendo har igennem mange år lavet mange efterligninger af Commodore 64, men det gik rigtig dårligt, da deres GameBoy lød lidt for meget som Playboy og derfor ikke blev godkendt som egnet til børn. Men Wii er tydeligvis egnet til børn, da de fleste spil er ekstremt nemme eller/og indeholder sportsgrene, som alle kender.
Wii - Hjemmelavet

Man kan helt selv lave en Wii. Denne Wii er lavet af 3 DVD-kasser, en elastik og 2-3 stykker papir, hvor knapper og huller er tegnet på. Mere information kan vi dog ikke fortælle, da det er fuldt ulovligt.

[redigér] Teknikken

Wii'en er ifølge officielle kilder på størrelse med 3 DVD-bokse, men informationer om det tekniske bliver stadig holdt tilbage, men mon ikke det er det samme? Af tilbehør til Wii'en kan nævnes en controller, formet som en lille fjernbetjening, som kan bruges til at gøre sig selv til grin med, fordi man skal stå med den og hoppe, smide, skyde, skide, med den, da den bruger bevægelsescensor istedet for almindelig styrepind. Man kan dog sætte GameCube-controllere og andre controllere til, din dovne dreng. En Wii kan også gå på Internettet og spille genudgivelser af ældre spil, hvis du altså betaler med Wii-points, som du kun kan købe med rigtige penge.

[redigér] Wii Channels

I hovedmenuen på Wii er der (mere eller mindre) gratis kanaler, hvor man kan lave forskellige mærkelige ting.

[redigér] Mii Channel

I Mii-kanalen kan du lave et simpelt udseende på allerede simpelt udseende figurer.

[redigér] Photo Channel

Du kan redigere og lege som et lille barn med dine billeder. Du kan dog ikke få dem tilbage på din computer.

Personlige værktøjer