Virkeligheden

Chris

Bevidstheden om at vi lever i et af uendeligt mange parallelle universer kan nogle gange give tilværelsen et skær af uvirkelighed. Det samme sker, når vi indtager psykedeliske stoffer og svampe [1]

"I virkeligheden sker det her slet ikke!"

~ Dig om natten i Mørke med din mor

"Når jeg er ude at holde foredrag, er der altid nogen, der siger: "Sådan er det altså ikke ude i virkeligheden." Så er det, jeg tænker: "Pokkers, så kom jeg for sent igen." Virkeligheden forlader altid stedet, lige inden jeg træder ind. Undtagen på Herning Svineslagteri. Der var der slet ingen, der nævnte den. Jeg tænkte: "Det må være hér! Jeg skulle have taget mit fine tøj på.""

~ Per Højholt

Virkeligheden er et sted, vi alle befinder os i, mens vi lever livet, men virkeligheden kan være meget forskellig for os, det er et af flere forunderlige fænomener her i virkeligheden.[2] Erkendelsesteoretisk kan vi aldrig erfare, hvordan andre opfatter virkeligheden, da denne er idiosynkratisk og idiomatisk for hver enkelt bruger. Hvis man gerne vil have en koherent og unilateral oplevelse sammen med andre, skal man søge ind i cyberspace, hvor den syntetiske virkelighed er meget bedre tilrettelagt og knap så befordrende for individuelle fortolkninger.

Dette ses også tydeligt i film-trilogien "The Matrix", der beskriver en verden, styret af computere med en 64 Mhz processor, 1 Mb ram og en 12" monokrom skærm. Derudover er disse computere, som regnes for de mest økonomiskemarkedet, også udstyret med en harddiskrundt regnet 256 Mb. Det medfølgende styresystem er MS-DOS, som har vist sig at være en stor succes i Upernavik.

Virkeligheden ejes af bestemmerøve,[3] som vil gøre alt for at få dig til at blive sindssyg, så du kommer til at lide af deja-vu, hvilket er uhelbredeligt, dødeligt og dermed en fatal situation at være i.

[redigér] Flugtmuligheder fra virkeligheden

Den eneste helt sikre flugtmetode er selvmord, men dette kan ikke anbefales. Der er en del usikre metoder, hvoraf blandt andet kan andet nævnes: LSD, tobak, hash, slim, gift, ægteskab, skilsmisse, druk, DR og kærlighed til bamser.

Det sker ofte her på siden at der bliver redigeret[4] i virkeligheden.[5] Dette faktum er forudbestemt af en mægtig og alvidende Gud.

[redigér] Anden betydning

Virkeligheden kan også være en by i Rusland.

[redigér] Uvirkelige fodnoter

  1. Billedet forestiller virkeligheden, men minus nogle ting.

    [redigér] Seks ting som skal trækkes fra billedet

    1. Pigen hedder ikke Christina
    2. Det er ikke hendes verden
    3. Lægterne ligger ikke parallelt
    4. Himlen er ikke blytung
    5. Græsset eksisterer ikke (CGI)
    6. Taget er ikke af kobber
  2. Dette skyldes kvanteteorien
  3. Bl.a. mig
  4. Det skal du ikke tænke for meget på. Hold de hænder under dynen!
  5. Dette sker i henhold til de uskrevne regler
Personlige værktøjer