Victoria Street Station

Loading map...
Her findes den så: Den hemmelige Victoria Street Cred-station
Secret station

Victoria's Secret Street Station

Victoria Street Station ligger, som de fleste ved, i London Vestjylland og forveksles ofte med metrostatioen i London, Victoria's Secret Station, som ingen rigtig ved hvor ligger.

Chefredaktionen på Spademanns Leksikon har længe forsøgt at finde linket mellem damelingerigiganten og det vestjyske trinbræt, og efter lang tids besvær lykkedes det endeligt her i weekenden, da vi traf én af Victoria's SecretsVictoria Street Station.

[redigér] Sandheden om den hemmelige station

Efter at have budt Spademanns udsendte indenfor på en kop kaffe i læskuret, forklarer Victoria at hun ikke er den rigtige Victoria, men kun én af mange, der fungerer som lokkedue, for at skumle fyre ikke skal få fat på den rigtige Victoria, og det er faktisk på samme måde at Victoria Street Station fungerer. Via en skjult dør, anbragt bagerst i læskuret, kommer man direkte ind til hurtigtogsruten til Victoria's Secrets hovedkvarter i Columbus, Ohio.

Stationen er dog kun én af mange hemmelige udgange fra Victoria's Secrets hovedkvarter, hvor Victoria ikke ville fortælle om resten. Chefredaktionen har dog fået snuset sig frem til følgende mulige lokaliteter:

[redigér] Links

Se hjemmeside eller Victoria Secrets

Personlige værktøjer