Undertøj

Undertoej

Kombinationen af bøj/stræk-øvelser og figner til morgenmad er meget uheldig.

Undertøj er det tøj, der adskiller dine bukser fra dine private dele, nærmere bestemt kønsorganet og mumsehullet. Det nærmere formål er at holde lugte og eventuelle misfarvninger inde.

Din mor vil holde på, at du skal have rent undertøj på for det tilfælde, at du bliver kørt ned. Det vil være pinligt for hende, hvis den rare skadestuelæge skulle se en grim plet fra dit morgentoilette eller resterne fra en lille vind.

Bremsespor

Pengene og de to sæt underhyllere afslører, at det her er Olsen-tvillingerne, der er blevet kørt ned. Ifølge politiet er bremselængden 350 meter.

Skulle du komme ud for et færdselsuheld, er det faktisk meget vigtigt, at dit undertøj var rent inden du kurede hen ad asfalten. Forstår du, lille ven, politiet måler bremsesporene i dine underbukser for at afgøre, om bilisten rent faktisk forsøgte at undgå påkørslen eller bare moslede hen over dig. Og hvis du har gået og hyggepruttet i underhyllerne de sidste tre dage, så kan resultatet meget vel falde ud til bilistens fordel. Nul forsikringspenge til dig. Og det vil du vel ikke have, vel?

Så tag og skrub i bad og tag rent på bagefter! Hvor svært kan det være!

Personlige værktøjer