Tysker

"Det' en tysker, Kvik!"

~ Grisehandler Larsen

Tyskeren (Homo Sapiens Germanicus) er en af Europas største biologiske mysterier. Denne underrace af mennesket har gennem de sidste 2.000 år opført sig som de rene Brøndbyfans i et tog på vej hjem fra Jylland/Fyn overfor resten af Europa. De har startet krige, brugt bissetricks for at få krig igang mellem andre lande, og generelt set været totalt dårlige kammerater.

Kid1.gif

Vred tysk unge

== Tysk mentalitet == --- Tyskerens mentalitet er opbygget af 3 dele. Verdensherredømme, Schlagermusik og Sauerkraut med pølser. Deres regeringstrang er så stærk at de ikke skyr nogen midler for at nå deres mål, og siden 2. verdenskrig har de blandt andet brugt biler til at forsøge at opnå verdensherredømmet. De tyske kanslere har siden 1804 levet efter citaterne:

30px-Cquote1 svg.png
Hvad skal vi lave imorgen, Brain?
30px-Cquote2 svg.png
Pinky om dagens gøremål

30px-Cquote1 svg.png
Det samme vi laver hver aften, Pinky- forsøge at overtage verdensherredømmet!
30px-Cquote2 svg.png
Brain

The Brain's berømteste discipel hed Otto von Bismarck. Han startede udrydddelseskrige mod franskmændene og danskerne, men var dog storsindet nok til ikke at bruge tysk schlagermusik som våben, en dåd der i modsat fald ville have givet ham en plads blandt verdenshistoriens største sadister.

Han banede vejen for det 2. tyske imperium, som desværre kun holdt en 45 års tid, idet Kejser Wilhelm II var en hjerneblæst krigspsykopat som valgte at fejre imperiets jubilæum med en krig han så tabte.

Og den tyske stamme har tradition for at opfostre screwballs af enhver kaliber. Vi nævner i flæng: Adolf Hitler, Heino, Modern Talking drengene.

[redigér] Tyskernes våben

Tyskeren bruger som set ovenfor meget direkte midler, men de seneste år er de blevet uhyggeligt sublime. De har nemlig fundet et nyt, forfærdeligt våben, som ser uskadeligt ud på overfladen: Lavpris-daglivarekæder. under dæknavne som Aldi (en sammentrækning af "Allmäner Liebe Der International-dominanz") og Lidl (Lebensmittelkaufhaus mit Internationaler Dominanz-Lust"). Disse kæder spreder sig som en steppebrand udover europa, og skandinavien har allerede overgivet sig.

Tyskerens mest frygtelige våben er dog hans manglende musiske sans, som han stædigt fornægter. Siden 2. verdenskrig har Tyskland spyet forfærdelige sange ud i æteren, men er ikke blevet bragt til Haag endnu.

Personlige værktøjer