Totalitært Folkeparti

Totalitaertfolkeparti.gif

Det officielle logo for Totalitært Folkeparti

Sinspawn.jpg

Sinspawn, formand for TF.

Totalitært Folkeparti blev grundlagt i nyere tid af en gruppe patriotiske politikere med stor kærlighed til deres land. Partiet er så godt at det faktisk er det eneste lovlige parti i Forbudsrepublikken Spademanns.

Partiet er et folkeparti i den forstand at det repræsenterer folket. Selvom nogle eksperter kalder partiet for populistisk, afviser partitoppen i TF dette udsagn. Præsident Sinspawn siger at partiet altid propagandere for sine synspunkter over for befolkningen, således at når beslutningerne endelig træffes får folket indtrykket af at der er lyttet til dem og deres synspunkt, selvom de i virkeligheden bare er blevet instrueret i hvad de skal mene.

[redigér] Historie

Partiet var fra starten udset en gloværdig skæbne som enevældigt styre på Spademanns, og dets faste stab (der kunne tælles på hele to fingre) gjorde deres for at stå fast ved partiets principper om "Ordnung", "sein", og i ny og næ også "muss".

Desværre led partiet et krankt nederlag i starten af 2007, da Gud valgte at tage over og afsætte diktatoren og rent faktisk forsøge at lave en form for demokratisk styre i Forbundsrepublikken Spademanns. Resultatet udeblev heller ikke, og forbundsrepublikkens indbyggertal er blevet mere end 4-doblet siden da.

Personlige værktøjer