The Day After Tomorrow

The Day After Tomorrow er den tredie, og nok mindst kendte film i trilogien om den meget spændende dag "Tomorrow" (på dansk: "I morgen").

[redigér] Plottet

[redigér] The Day Before Tomorrow

The Day Before Tomorrow
Groove Armada - I See You Baby (Fatboy Slim Remix)03:27

Groove Armada - I See You Baby (Fatboy Slim Remix)

-her i et Fatboy Slim remix.

Trilogien starter som bekendt med den stærkt kontroversielle film "The Day Before Tomorrow" (dagen før i morgen), hvor publikum får vist direkte klip fra biografens overvågningskameraer. Filmen blev et stort hit, da publikum aldrig vidste hvad de kom til at se, og uanset hvor mange gange man så filmen, skete der altid nye ting, man ikke havde lagt mærke til før.

Filmen var endvidere med til at inspirere bl.a. Lars von Trier til dogmefilmsprojektet, hvor alt skulle være så direkte og autentisk som muligt.

[redigér] The Day Before The Day After Tomorrow

Denne anden film i trilogien omhandler dagen før dagen efter i morgen. Filmen, der er stærkt inspireret af KultuNaut-kalenderen fra P4 Esbjerg omhandler en række foredrag og bingospil, og der bliver givet tips til, hvilke bingonumre der er størst sandsynlighed for bliver trukket ud, samt hvad der er taktiskt bedst at vælge, når der både er foredrag om "Skabelsen og urhistorien som fortællinger om den menneskelige bevidsthed" og "Opbygning af stenbed og gode planter hertil".

[redigér] The Day After Tomorrow

The Day After Tomorrow
TV2 Vejret00:40

TV2 Vejret

-her med Peter Tanev!

Denne tredje film skildrer hvad der kommer til at ske dagen efter i morgen. Filmen er stærkt inspireret af Henrik Voldborg og Per Fløngs vejrudsigter, hvorfor striktrøjer og markante livremme spiller en stor rolle i filmen, der ellers mest skildrer høj- og lavtryk, samt en større koldfront fra øst.

Personlige værktøjer