Terrorkrig

Fox fly-l.jpg

Det er biografer som denne, der er terrorkrigernes mål. Med harske popcorn vil de skræmme folk ud af biograferne og direkte tilbage til deres jordhuler

[redigér] Oprindelse

Forretningsstrategien terrorkrig blev opfundet i år 2001, af George W. Bush. Opfindelsen skete imponerende kort tid efter WTO-bygningerne i New York var blevet demoliserede af et hollandsk nedrivningsfirma med speciale i sprængninger. Endelig kunne den lille forkvaklede parodi på et menneske (George) få lov til at lege stor mand og samle folket. Nu havde vi jo alle en fælles fjende.

[redigér] Formål

Lynghede.jpg

Det er dejlige natursteder som dette, som terrorkrig skal skræmme os til at turde gebærde os i.

Der er flere formål. Dels er der noget med nogen aktier i våben-produktion og spedition, som skulle stige i værdi, og det gjorde de sørme, fordi manipulationen virker. Dels er der det med at få verden til at blive et grimt sted at være, på grund af frygt, så der også kommer god gang i salget af lykke-medicin:

Religiøst har terrorkrig fået den konsekvens at Allah er blevet helt afskrevet som Gud, han er omdøbt til Ali og blevet degraderet til kaffe-sælger.

[redigér] Hemmeligt formål

Selve ideen med terrorkrig er at skræmme folk til at afgive deres grundlovssikrede rettigheder (som det også skete for Allah). Retten til at fiske i Esbjerg havn har vi alle-rede mistet for længe siden.

[redigér] Varighed

Det må guderne vide...

Personlige værktøjer