Teletubbies

Teletubbies

Teletubbies er et japansk mangaprogram om faren ved kapitalisme. Mange tror dog fejlagtigt at Teletubbies udelukkende er sat i verden for at underholde hjernevaskede børn.

Faktisk er Teletubbies en hardcore miljøorganisation som består af halvfede bamser som har spist alt for meget vegemite og derfor er gået på pension. Teletubbies overlever ved at sælge underernærede politikere til demokratiske lande. Pengene går til deres foretrukkene føde som består af canadisk flamberede fuglehjerner og ulvegylp.

[redigér] Netværket

Teletubbies har en ledelse som består af 3 medlemmer med hver deres stilling:

  • "Teleen"
  • "Tubbisen", og
  • "Landsbytossen"

Lige nu er det Kaj Munk som er Teleen, Fidel Castro som er Tubbisen og sidst, men absolut ikke mindst Amin Jensen som Landsbytossen. Ledelsen opgave er udelukkende at opretholde den illusion, at Teletubbies kun er til for børns eget bedste, og at programmet slet ikke hjernevasker børnene med forskellige miljøbevarende genstande som: Cola Light, sukkerfri iste og økologisk Round Up.

Ligesom alle andre miljøorganisationer har Teletubbies naturligvis også en gud: Babysolen holder øje med Teletubbierne, og om de begår narrestreger der vil være usunde for børn. Dog forbeholder Solen sig dog til at grine, hvis den opdager noget mistænkeligt eller gruppesex.

Personlige værktøjer