Teletubbies

Mange tror sikkert at Teletubbies udelukkende er opstået for at underholde hjernevaskede børn på børnehjem, men sådan ligger landet ikke. Faktisk er Teletubbies en hardcore gangster organisation som består af halvfede bamser som har spist alt for meget vegemite og derfor er gået på pension. Teletubbies overlever ved at sælge Underernærede politikere til "Demokratiske lande" så som Danmark, England, Vietnam, osv. Pengene går til deres foretrukkene føde som består af canadiske fuglehjerner og uglegylp.

[redigér] Ledelsen

Teletubbies har en ledelse som består af 3 medlemmer med hver deres stilling de hedder: "Teleen" "Tubbisen" og"landsbytossen". lige nu er det Kaj Munk som er Teleen, Fidel Castro som er Tubbisen og sidst, men absolut ikke mindst Amin Jensen som Landsbytossen. Ledelsen opgave er udelukkende at opholde den illusion, at Teletubbies kun er for børns eget bedst, og at programmet slet ikke hjernevasker børnene med forskellige hardcore ting som: grus og snask.

Men den overordnede ledelse er babysolen, som folk ikke rigtigt ser, da det er farligt at kigge på solen. Solen holder øje med Teletubbierne, og om de begår narrestreger, der vil være usunde for børn. Dog forbeholder Solen sig dog til at grine, hvis den opdager noget mistænkeligt.

Personlige værktøjer