TFP

TFP (Tax Frei Partei) er et politisk parti der kun har det ene formål ikke at udrette noget som helst der er til gavn for nogen som helst.

[redigér] Historie

TFP er resultatet af en fusionering af de to tidligere og meget succesfulde politiske partier Abstraktpartei og Tilbageskridtspartiet. Partiet blev grundlagt af undertegnede og Hr. JT-Valentin. Navnet opstod dels fordi taxes (skatter) er til unødig gavn for hele samfundet og fordi grundlæggerne blev inspireret af den vidunderlige Tim Christensen-sang "Right next to the tax cheater".
Partiet har vækslende hovedsæder rundt omkring i landet fordi det giver mening kun at have et. TFP har dog en foretrukken by at have hovedsæde i, og det er Lemvig, fordi deet er den by i Danmark der give mindst mening.

[redigér] Folkets røst

Der er blevet foretaget en teoretisk rundspørge til alle medlemmer af Folketinget, undtagen alle mændene og kvinderne, der viste at ingen af dem ville stemme på TFP. Det er lige med undtagelse af to der ikke havde lyst til at stemme på TFP. TFP har en gruppe på Facebook, der hedder noget så simpelt som TFP, og vi er konstant på jagt efter nye medlemmer/stemmefår/folk der gør hvad vi siger/folk der ikke klager/folk der har lyst til at bage kage.
Der er flere informationer om vort partiprogram på facebook-gruppens side.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer