TDC

TDC er en forkortelse af Teknisk Dehydreret Center.

Der er tale om et større multi-anal-nationalt selskab, hvis primære formål er at hente flest mulige penge ud fra de der er dumme nok til at tilmelde sig denne sekt. I nyere tid er de kendt for, i løbet af 2,4 dage at have haft intet mindre end 2778 forskellige chefer - der alle var røvelendige og derfor fik +50 millioner i aktier og andre værdier (penge) for at smutte igen.

Blandt dem der ikke forlanger anonymitet kan nævnes:

De der ikke er nævnt her han enten ikke gjort sig fortjent, da de i deres korte regeringstid ikke har formået at kræve nok penge ind for ingenting, eller valgt at være anonyme. (Undtagen pungrotten der var gået i hi).

[redigér] TDC's stunts

Af større stunts i medieverdenen kan nævnes at Teknisk Dehydreret Centers daværende chief-in-command Henning Dyremose udtalte at de danske telefon kobberkabler (hvad har de med dehydrering at gøre??) sagtens kan trække op til 10.000 mbit internet til alle danskere. Bare man laver nogle flere fremskudte centraler.

Herudover er TDC mest kendte for at være med til at tørre Fyn, Teknisk Dehydreret Center er firmaet der sponsorerede opfindelsen af det der i dag kendes som Fyntørrer.

Personlige værktøjer