Sushi

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Sushi (japansk: 鮨鮓寿司) er en japansk risret fra Japan, som er krydret med ureamarineret skaldyr, pakket ind i tørret tang og indeholdedende rådden mørnet fisk, giver en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Det kan sammenlignes lidt med retten forloren hare.

Efter sushiens indtog i Danmark i 1990'erne er der efterfølgende blevet åbnet et utal af restauranter i alle større danske byer. Selv i udkantsdanmark prøver sushi-restauranterne at vinde indpas, på bekostning af pølsevogne og McDonalds-restauranter. Dog endnu uden større succes. Sushi-restauranterne er blevet så populære, at de nu også er blevet et yndet udflugtsmål for SKAT's medarbejdere.

Alle ved at hjemmelavet sushi er det bedste. Kinesere kan nemlig ikke finde ud af at lave denne type mad [1]

Sushi er desuden en af hovedingredienserne i Sushi og Leo[1].

[redigér] Sashimistiske fodnoter

  1. Og ja! Det er Sussi, som lugter af fisk. Leo lugter af elefant
Personlige værktøjer