Sundhedsstyrelsen

Sundhed

Sundhedsstyrelsens kommende logo, som er skabt af et reklamebureau formedelst en mindre formue

"JEG kender til sundhed!"

~ Flyttemand Olsen om Sundhedsstyrelsens massive fokus på sex og alkohol

"Læser du da også Ekstra-Bladet?"

~ Asfaltarbejderen Kaj om ovenstående

Sundhedsstyrelsen er en enhed under Sundhedsministeriet, der skal styre sundheden i Danmark. Sundhedsstyrelsen er mest kendt for sin årlige travesti uge 40 kampagne mod overdreven druk, hvor man prøver at få danskerne til at drikke bare i nærheden af de anbefalede 21 genstande for mænd og 13 genstande for kvinder om dagen ugen.

[redigér] Sundhedsstyrelsens funktioner

Elsesmith

Else Smith (født anno 1943) var engang læge, men via sit netværk i Kvinfo fik hun jobbet i Sundhedsstyrelsen. I februar 2015 var ministeren dog nødt til at ansætte endnu en kvindelig direktør til at rydde op efter Elses rod. Fyre hende turde man ikke

Sammen med Lægemiddelstyrelsen er Sundhedsstyrelsen blevet omdannet til et beskæftigelsesprojekt for talentløse arbejdsløse humanistiske akademikere, som har været i besiddelse af så meget modicum og almen menneskelig fornuft, at har lyttet til deres bedstemors råd om, at de skulle blive ansat i det offentlige, for det var sikkert - for dem.
Desværre har det samme ikke været tilfældet for Danmarks befolkning, da samme akademikere og andet tilløbende personale (bekendte og veninder) har haft travlt med kaffemøder, kabaler og opdateringer Facebook. Sundheden i befolkningen har de samtidigt blæst en lang march, og det gik godt i mange år - mest fordi næsten alle journalister er lige så dovne som de ansatte i styrelsen - men på et tidspunkt omkring 2016 gik det hele op i limningen, og direktør Else Smith måtte opgive sine ugentlige hairdo's hos Gunnbritts frisørsalon og de månedlige shopping-weekends i New York, Rom, Paris, London og Milano.

[redigér] Kontrovers omkring Sundhedsstyrelsen

40pxKlumme

Emner i denne artikel, før der blev ryddet op:

Kort sagt, noget forbandet sludder...

Der er skrevet mangt og meget omkring de forskellige juridiske problemer, som myndighederne fra tid til anden roder sig ud i, men den mest berømte kontrovers er denne artikel: I den fine kasse-ting til højre, står en liste over emner, denne artikel handlede om, før en åndeligt mindrebemidlet spademand valgte at gå ind og redigere. Og her kommer selve kontroversen, for er det i orden, OK og acceptabelt at gå ind og slette 99 procent af en andens sludder, blot for at sludre om det? Og værre: er det OK at gøre det en artikel om den allestedsnærværende Sundhedsstyrelse?

Giv din mening til kende! ...MEN: inden du beslutter dig, så husk på, at der hverken var billeder, citater, kasse-ting eller andet gearet lir på denne artikel, da ovennævnte åndeligt mindrebemidlede spademand gik løs på den, kun en masse usammenhængende sludder Der minder meget om det her.
Tæl ned

...Nnnnnnnnn...NU må du stemme!

Er det, efter din bedste overbevisning - og uden at benytte tidskrævende, og retsskrivningsmæssigt unødvendige floskler - værd at anerkende, acceptere, tolerere - måske endda glædes over? - at man skifter én gang ligegyldigt nonsens ud med noget mere struktureret, men egentlig ikke ulig det forrige, blot fordi at artiklen var stemplet som "sort snak"?
 
1
 
1
 
1
 
2

Denne afstemning blev oprettet 20:57 jan 9. 2015. Indtil videre har kun 5 mistet sin stemme.
Personlige værktøjer