Spademanns anmelder: Akut besøg hos Bissedoktoren

ThumbsUp
Akutbesog

Jeg har to erindringer om kvindelige læger: Den ene gav mig en rektalundersøgelse og den anden savede i min kæbe. Det er besøget hos Nummer To, der her skal anmeldes.

Efter at have skreget af smerte i det meste af en time, fandt jeg igår mig selv liggende på et overskudslager fra en fødeklinik, medens en kvindelig tandlæge sagde noget om betændelse i selve tanden. Her burde alarmklokkerne nok have ringet, for hvad i alverden ved en kvinde dog om tænder!?

Damen, der var lidt brunlig - vel nærmest spansk af udseende, gav mig en bunke indsprøjtninger af et magisk præparat, der øjeblikkelig fik hende til at ligne Jasmin fra Disney's "Aladdin". Herefter gik det stærkt: 10-12 min senere lå jeg og stirrede op i en reklame for "X-Files" komplet med hvidt lys, masker, elektriske rundsave og blodige skalpeller. Midt i dette virvar af blod, tandrester, snak om Ground Zero (min tand???) og lyden af min mundvig der flækkede, opdagede jeg, at tandlægens patter var lige over mit hoved, og at de tilmed så særdeles veldrejede ud. Medens hun testede sin parkinsons syge på min visdomstand lå jeg bare og tænkte "Boobs!", og så skete miraklet: Hendes underkrop stødte mod min kind, og jeg tænkte straks at hun var blød og varm, og spekulerede dernæst på om andre dele af hende mon var ligesådan... Det var det, navnlig højre arm. Til sidst fik jeg en regning og gik helt omtåget hjem.

[redigér] Dommen

Taget i betragtning at tandlægen var nødt til at save et stykke af knoglen i min kæbe, at hun fjernede en af mine tænder, flækkede min mundvig, beholdt tøjet på og tog 2600 kr. for én time, synes jeg ikke at klinikken helt lever op til de rygter, der ellers går om kvinder der tager penge for at røre ved mænd. Oplevelsen får derfor 3 stjerner ud af 6: Én stjerne for hendes bryster, én stjerne for kropsvarmen og én for det sjove indhold af kanylen. Skal denne massageklinik nogensinde nå alle 6 stjerner, skal der altså mindre blod på bordet!

RatingStarRatingStarRatingStarNegRatingStarNegRatingStarNegRatingStar

Personlige værktøjer