Socialdemokratiet

Rose rd p hvid web

Moralsk Forkastelig

Det hæderkronede Socialdemokratis partiledelse har personligt gennemlæst og nærgransket denne artikel, og finder indholdet absolut moralsk forkasteligt. Så hvis du vil være med i hulen have en politisk karriere, stopper læsningen her!

Socdem

I dette øjeblik ser man kassedamen fra Brønshøj, de undertrykte børnearbejdere, hoftepatienterne, de leukæmiramte børn, de illegale flygtninge, sexslaverne, buspassagerne, de voldsramte kvinder, bistandsklienterne, de unge uden læreplads, Grauballemanden ...osv komme til orde. Det forklarer sikkert også det beskedne fremmøde. Bajerne er sikkert gratis

Demonstration

Socialdemokratiet er i dag kendetegnet ved mange kvinder i partiets top, når de altså ikke er i køkkenet. Selvom deres budskaber er ret uklare, har de røde faners betydning aldrig forladt partiet

Socialdemokratiet er altid det mest oppustede danske polimikparti, og det er udsprunget af Modarbejderbevægelsen. Partiet er ledet af Helle Thorning Schmidt og ja!!!...hun er s'gu da den kedeligste smukkeste partileder til dato (Denne påstand er officielt tabu og forventes censureret pga. subjektivitet)

Partiet har som regel svært med at blive enigt med sig selv, da det pga. sin størrelse også skal rumme proportionelt flest rabiate excentrikere, da disse har et standpunkt, indtil de finder et nyt.

Partiet går som princip ind for at bruge penge, som ikke findes endnu. Det lyder jo også fornuftigt, specielt når de også går ind for lavere skat. Desværre har de i skrivende stund med hjælp fra to nullermænd og "Hvem Hvad Hvor 1942", overtaget Anders Foghs skattestop, da de nu har fundet ud af, hvad de skal bruge pengene til i statskassen.

[redigér] Historie (sen-romersk periode)

Partiets logo er en spand med hul i, fyldt med tom luft. Socialdemokratiet blev dannet efter man i 1872 med syv guldøl og en let brugt havetraktor havde lavet Danmarks første bibliotek, men partiet blev først opstillingsberettiget langt senere, da man ikke kunne finde ud af at få Højre og Venstre skilt ad. Siden da har Danmark stort set været ledet af Socialdemokratiet, indtil klassesamfundet officielt blev erklæret dødt af Anders Fogh. Når man ingen arbejderklasse havde, havde man heller ingen irriterende opposition. Det problem løste man med to meter sejlgarn, en kængurustylte og en pose maltbolsjer, ved at få en kvinde som leder.

[redigér] Historie (holocæn-tiden)

Partiets største leder var uden tvivl playboyen Thorvald Stauning[Kilde mangler]. Han sad fra nittenhundredeogtreogtyve indtil nittenhundredogenogfyrre, hvorefter han døde, efter at have inhaleret for mange cigarer.
Partiets mest pragmatiske leder var Jens Otto Krag, som skyndte sig væk fra statsministerposten, da han så Pia Kjærsgaardekskursion med sin hjemmehjælperklasse Christiansborgs gange. Hun var i stand til, trods sin meget unge alder, at flirte med Mogens Glistrup, og så var det exit Krag.
Danmarks hidtil sidste kvindelige statsminister, Helle Thorning Schmidt, måtte i 2015 vige posten, da partiet var gået katastrofalt tilbage i meningsmålingerne op til valget. Egentlig var det ikke så meget Helles skyld, men nærmere på grund af skumle personager såsom det sure ribs af en guvernante i Justitsministeriet og den skræppende bulldog af en politisk ordfører. Eksperter har anslået, at bare disse to sure ribs var ansvarlige for 23 procent af partiets tilbagegang dette år.

[redigér] Ideologi

Socialdemokratiets hjerte banker i en ukendt kassedame - ansat i Fakta på Frederikssundsvej i Brønshøj.[Kilde mangler] Hun styrer med hård hånd parti-linjen med et højre fordæk fra en Opel Olympia, to terninger og et raflebæger, og bliver desuden hjulpet af et utal af børnefamilier, førtidspensionister, asylansøgere, skoleelever, bistandsklienter og en kat samt pamperne i fagbevægelsen.

[redigér] Største politiske sejre

Ideologisk/politisk pH-skala for Socialdemokraterne
Her kan du se hvor partiet finder sig politisk før og efter et valg

Ideologisk pH (Det de siger de vil gøre)

PH1
6
Politisk pH (Det de gør når de er valgt)
PH1
8
Revolutionære Reaktionære
Populister

Stort set ingen udover:

[redigér] Se også

Personlige værktøjer