Social justice warrior

Sjw

Social justice warriors - også berygtet under forkortelsen "SJW" - var engang en bevægelse af mennesker der mente, at alle skulle have adgang til hospitaler, uddannelser og folkepension, men: nogen eller noget tabte fuldstændig sutten i årene omkring 2015-16. Lige pludselig handlede det hele om, at hvide kristne mænd skulle tæskes, transseksuelle skulle anerkendes af resten af samfundet[1] og folk der på den ene eller den anden måde ikke er 100% enige i det rene vanvid, skal overfaldes på gaden.

[redigér] Paradokser

  • SJW's som tilhængerne kaldes[2] holder meget af at fortælle verden, at køn, racer og arter(!) er en Social Konstruktion, samtidig med at de vil have at man anerkender det som et biologisk fænomen, hvis et menneske kalder sig en stueplante.
  • De mener også at feminisme er for alle, samtidig med at mænd skal udelukkes fra alt.
  • De hævder at kæmpe for ytringsfriheden, men i Californien har de i 2017 fået indført en lov, hvor plejehjemspersonale kan fængsles for at kalde en mand for en mand og en kvinde for en kvinde.
  • De siger, at de ikke styrer Wikia/Fandom, men de banner gerne spademænd[3]

[redigér] Se også (inden de sletter Spademanns)

[redigér] Noter

  1. Helst med tvang.
  2. De omtaler sig selv som "progressive", "fornuftige" o.lign.
  3. Måske navnet er et problem? SpadeMANNS...?
Personlige værktøjer