Slash

Slash er en kendt guitarist/[1]skråstreg, der spiller/[2]anvendes, når nørder skal debattere, hvad der er det bedste i verden.

[redigér] Slash begynder/[3]opfindes

Slash

Guitaren holdes i en skæv/[4]skråstregs-lignende position. Dermed er Slash bedst.

I starten var der en fyr, der hed Axl Rose/[5]William Bruce Rose, der gerne ville lave et band, og her manglede han en guitarist/[6]kæderyger, der skulle lave nogle riffs/[7]ørehængere. Derfor kontaktede han sin aflagte frisør, der tilfældigvis havde en hat/[8]paryk liggende. Neden under denne kombination/[9]efterladenskab, byggede man Slash.

[redigér] Slash/[10]Nørdelingo

De fleste nørder vil i virkeligheden gerne være noget andet. Slash var på sin aparte vis løsningen/[11]opvågningen for mange af disse. Pludselig kunne en ensom sjæl sidde hjemme foran computeren og skrive/[12]chatte med vennerne, mens han hørte "Guns n' (f**king) Roses", og på den måde føle sig sej/[13]vildt klog.

30px-Cquote1 svg Du skal bare gå ind på slash-dot-ultimate-guitar-dot-com-slash-discography 30px-Cquote2 svg
En Nørd efter 2 minutter på Google.

Det blev altså hurtigt populært blandt "ikke musikvidende" at finde "Slash/[14]Guns n' Roses" på YouTube. Opfindelsen af Guitar Hero har blot forstærket denne opfattelse. Hvis du er sej, kender du Slash. Hvis du er rigtig vild, så bruger du "Slash", hver gang du skal anvende en skråstreg.

[redigér] Come back/[15]Backslash

Efter Guns N' Roses lidt gik op i druk, hor og en 12 år lang optakt til næste album, så fandt Slash på noget andet at gøre/[16]anvendes til. Tegnet blev et internetfænomen/[17]Guitaristen fandt sammen med "Velvet Revolver". Den skæve af dem er sidst set på Roskilde Festival. Den anden har fundet vej til almindelig tegnsætning/[18]Spademanns Leksikon.

[redigér] Referencer/[19]Undertegn

  1. Slash
  2. Slash
  3. Slash
  4. Slash
  5. Slash
  6. Slash
  7. Slash
  8. Slash
  9. Slash
  10. Slash
  11. Slash
  12. Slash
  13. Slash
  14. Slash
  15. Slash
  16. Slash
  17. Slash
  18. Slash
  19. Slash
Personlige værktøjer