Skole

Vikaren.jpg

Jaaah! Vi ska' ha' vikar!

"Skolen er værre end Kim Jong-uns Mor Gymnasieelev med tømmermænd en onsdag formiddag"

~ skolen

En skole er en institution, hvor de kloge narrer de mindre kloge til at tro at det er klogt, at spilde tiden på at lære noget, som man nok ikke får brug for om et par år.

[redigér] Her kan du gå i skole:

[redigér] Fænomenologisk opbygning (beskrevet som en hash-påvirket elev ville opfatte det)

I midten af skolen er der som regel en skoleindgang, eller -udgang, afhængig af ens færdselsretning på skolen. Det er en fordel at medbringe egen madpakke, da skolekantiner generelt har de allerdårligste smileys, der er set i Region Nord. Det bør desuden bemærkes, at der under enhver skole findes en fangekælder, inhabiteret af et monster, karakteriseret ved et ansigt med stærkt nedadvendte mundvige, brændende øjne og en svag lugt af gammel spegepølse og rengøringsmidler. Det er tradition at lærerne ved hver 3. fuldmåne ofrer en halv elev til monsteret - under foregivende af, at denne elev havde flyttet skole - for at forhindre skolen i at blive opslugt af det sorte hul, skolen var bygget på. Skulle du nogensinde nå forbi monsteret, så bered dig på, at din mobil højst sandsynligt vil opfange signalet fra det sorte hul og teleportere dig til et parallelt univers.

[redigér] Lidt lærer-bashing

Skolen er et fængsel, udformet som Djævlen's hjem. Lærene - eller fangevogterne - bruger deres tid på at mishandle og torturere små børn, fysisk og psykisk! Hvis de ikke lystrer, får de smæk med en glødende jernstang eller bliver sendt op til rektor!

Kvindelige lærere er en fejltagelse fra deres ungdom af. I deres pubertet blev de bestemmende og direkte onde. Alle mandlige lærere giver drenge dumpekarakter og piger topkarakter. Det er der kun én grund til.

Personlige værktøjer