FANDOM

Sid

Sidney Lee er så meget "på" at vi til lejligheden har valgt hans far til billedet

Leeogløkke

Sidney er her hyret som stylist til Venstres formand, så han kan få sin gode gamle livsstil tilbage....og slippe godt fra det.

"Ehmm.... Hvad er det?"

~ Hende den lækre fra parallelklassen om Sidney Lee

Sidney "Lee" Hassel Hansen(a.k.a. Mr. Se Mig Lige. I andre forbindelser kendt som Sidney "Son of a bitch" Lee) er det danish og mandlige svar på Paris Hilton, han er kun kendt for existing. Men hvad de færreste ved er at Hr. Hansens eksistens er et rent tilfælde, faktisk er den nærmest et uheld. Sidney Lee blev ikke født, han blev heller ikke created. Han opstod helt tilfældigt den 25. januar, 1979.

Opståen redigér

Sidney" Sker der man!" Lee opstod under et uheld en sunny og tyndt trafikeret vinterdag i 1979 på den Østjyske Motorvej, hvor en lettere drunk lastbilchauffør er i færd med transportere et læs svinekød nordpå.
Bag ham kører en medicintransport med en last, der mainly består af stereoids der havde overskredet sin holdbarhedsdato. Det går hverken værre eller bedre end at den berusede driver kommer ud på slingrekurs ca. 50 kilometers fra Århus og hans truck skrider ud og ender med at blokere begge tracks, da han bremser hårdt op.
Medicintransporten når knapt nok at reacte, og den støder sideways ind i ladet på lastbilen, da den også skrider ud, imens den bremser, og det står ud med steroids og svinekoteletter til all sides. Flere af koteletterne bliver sølet ind i steroiderne, og der ville nok ikke havde happened så meget ved det, hvis det ikke var fordi at en rimelig enfoldig sælger af skin creme har alt for travlt med at kigge på en hjort til at opdage uheldet, og støder ind i de to forulykkede køretøjer med sin car, der er fyldt med flere bottles sydeuropæisk bruncrem som nu også bliver sendt på en flyvetur.
Da en flaskerne lader på jorden går der hole på den, og bruncremen fra den flyder hen imod en af steroidindsmurte koteletter. Bruncremen kommer nu i forbindelse med koteletten og steroiderne, hvilket fører til at alle tre ting spontant nedbryder each og skaber en sær gyldenbrun tyktflydende suppe. Efter 5 minutter i den frostklare air lykkes det suppen på ukendt vis at udvikle en bevidsthed, og inden politiet når at ankomme til stedet, er suppen forlængst flygtet ved egen force.