FANDOM

Sexlegetøj

Her ses et par i gang med at købe sexlegetøj.

"Do do that dildoo that you do so well. For you do stuff to me that nobody else would dildoo!"

~ Din mor om natten med Eric Schon

Sexlegetøj er en slags voksenlegetøj, som de fleste voksne bruger, når de små er gået i seng. Der er et par firmaer, som sælger disse artikler, som kan fås i alle mulige variationer, tykkelser, størrelser, designs, materialer og smagsvarianter.

I det seneste par år er sexlegetøj blevet endnu mere populært blandt de voksne og 70% af de unge.[1] Derfor er sexlegetøjsbutikker blevet en god investering, hvis du skal sikre din pensionsformue. Sexlegetøjsbutikken Knortekæppen har faktisk udkonkurreret Fætter BR og Toys'R'us på området.[2] Men folk er bare ikke opmærksomme på det, da det ville være højst upassende for børn at vide den slags.[3]

Det mest solgte sexlegetøjredigér

Fod-fetich noterredigér

  1. Unge under 12 år
  2. Hvem gider at dyrke sex i badekarret med en gul plasticand ved navn Herbert?
  3. Børn er henvist til seksualundervisningen i børnehaven
  4. Der findes tre slags piger, man slæber med hjem og vågner ved siden af: One baggers, two baggers og coyote. I de første to tilfælde anbringes poserne på hovedet (først og fremmest ens eget). I sidste tilfælde gnaver manden sin arm af, for ikke at vække hende ...