Serbisk makeover

Serbisk

Denne mand ernærede sig som julemand i Gellerup-centret i Århus

Sadam Serbisk

Havde Saddam gjort det kloge og var flygtet nordpå noget tidligere, kunne han i dag have levet uforstyrret som den perfekte julenisse i et russisk storcenter. Han har også mistet sine briller!!

En serbisk makeover betyder at man har fået hjælp til at ligne julemanden, selvom man har dræbt en masse børn. Den består hovedsagligt i at man får nogle store briller.

[redigér] Test din julemand

Alle ved at julemanden er fra Grønland.
Selvom han ikke ligner en grønlænder kan han mindst én af Rasmus Lyberths sange på originalsproget. Serbokroatiske julesange er godt nok begyndt at opstå, men pga. de grusomheder de tidligere jugoslaviske delstater oplevede måtte man genopfinde juleaften fra grunden.

Derfor danser man om kosteskaftet, spiller PlayStation og synger Thunderstruck med AC/DC.

De danske soldater i Kosovo har overvejet at få en rigtig julemand fra Grønland, men har hver gang måttet nøjes med en serbisk krigsforbryder.

[redigér] Hvis du skulle få lyst til en serbisk makeover

Dokumentation er godt - ligdele er bedre. Et lille barneøre i hånden kun fattigt tømt for ørevoks giver den rette serbiske julestemning. Eller en lille hårlok med skællet hår.

Men skynd dig kun tre serbere bliver julemænd om året for at sidde og udlove gaver i danske storcentre!!

[redigér] Se også

Personlige værktøjer