Selvportræt

Når du engang ender hos psykologen bliver du bedt om at lave et selvportræt fra da du var 6 år. Det er vist nok noget med nogle forskellige faser de undersøger så man kan se om du er blevet slået af far og/eller mor.

[redigér] Galleri

Du vover at forsvinde fra denne side uden at have leveret et selvportræt
Husk og skriv navn på din tegning

[redigér] Psykologens kommentarer

  • Frode:Manden er langt ude i hampen. Enhver som kender hans historie ved at han ingen far havde og var en horeunge. Manden stemmer sikkert radikalt når han heller ikke kan finde ud af hvilken vej vinden blæser.
  • U'et:Fyren fremstiller sig selv, som en form for helt der redder nogen eller noget fra en katastrofe. Det er tydeligt, at han synes at andre mennesker er lynende inkompetente til deres embede, og det er hans helligste pligt at kontrollere deres værker og gå dem efter i sømmene, da han i sin paranoia mener, at det gør verden til et bedre sted. Formen på skyerne i baggrunden fortæller envidre, hvor han tilbringer det meste af sin tid.
  • Kurt: Det er tydeligt at barnet allerede i den alder fornægter omverden og lever på fuldtid i sin egen drømmeverden, hvor ingen kan gøre ham ondt. Han kan sagtens gå hen og blive en ny Dalai Lama.
  • Alforn: Puha, dén er slem. At en dreng opkalder en hunkat efter sig selv er et udtryk for en ganske forskruet virkelighedsopfattelse. Manden identificerer sig muligvis med katte, og vi kan nok forvente en ret udpræget kønsforvirring på sigt.
Personlige værktøjer