Satan

"Satans god artikel"

~ Fanden om denne artikel

"Han er den sande gud"

~ gud om denne artikel

"Du kan gøre hvad du vil, men aldrig forsage den, som lever i din sjæl"

~ Medina om Satan

"Satan siger tak for din bøn til opførelsen af hæmorideafdelingenSkjern Sygehus"

~ Satan

"Hva sa' den?"

~ Jyde om Satan

Satan (født 6/6 666 f. Kr kl. 6.06.06) er en kendt musiker, der har en forkærlighed for dødsmetal og Keld Heick.
Satan er også bestyrelsesformand i fodboldklubben Manchester United.

[redigér] Satans barndom

Satan beskriver selv sin barndom som en lykkelig stund i hans liv. Han var altid den første der ville lege "Doktor" og "Numsetog" i børnehaven (opturen var selvfølgelig, hvis pædagogerne deltog, hvilket Satan var god til at overtale dem til). Satan gik på Brøndby Strandskole, og endte med at dumpe i matematik, musik og hjemkundskab. Det var nu ikke fordi Satan var dum, men han dumpede disse fag fordi han under eksamen i de forskellige fag hver gang slog lærer og censor ihjel, voldtog deres lig, brændte ligene, og til sidst så voldtog han lige ligene en gang til, idet han fejlagtigt troede, at han var kommet op i "Aktiv dødshjælp" og "Nekrofili på A-niveau". Sådan kan man jo tage fejl.[1]

[redigér] Satans avl

Det er endnu uvidst hvor mange børn Satan har sat på jorden, men det er dog lykkedes at opspore nogle af dem: Sys Bjerre, Adolf Hitler, Amin Jensen, Emil Thorup, Amalie fra Paradise, Wayne Rooney, Mogens Camre, Lars Løkke Rasmussen og Helle Thorning Schmidt.

[redigér] Satan i Musikken

Lige siden de tidligste tider har Satan været involveret i musikbranchen.

[redigér] Flipper Satan

I 1960'erne trådte Satan ind i det britiske band "The Rolling Stones", som den 6. sten (også kendt som ballast), og var blandt andet med til at komponere det selvportrætterende epos "Sympathy for the Devil", da selv den gamle djævel var hoppet med på den fredselskende flower power-bølge, og prøvede at få folk til at forstå og elske ham. Dette resulterede rent faktisk i at han opnåede at få en lang række tilhængere, som holder ved den dag i dag.[2]

[redigér] DJ Satan

Man kan dog ikke blive ved med at spille flower power, og da Satan altid er med på noderne, startede han i de tidlige 2000'ere som DJ, stærkt inspireret af DJ Alligator. Nåh nej, Satan er jo den største, så det må have været omvendt. Anyway Satan fandt hurtigt rytmen, og udgav hits som "Smadr the pot-plante", "Flush the Toilet" og "Kickstart the Puch"kasettebånd hos Pet John Petting plader og bånd.

[redigér] Se også

Fanden

[redigér] Sataniske klovnoter

  1. Det er også bevist at Satan i sine yngre dage lavede en bande, der hed Illuminati. Han gik fra banden og gav sin høje stilling til Henry Kissinger. Fordi de begge er født med den samme skønhedsplet ved klitoris.
  2. Anholt
Personlige værktøjer