S-Tog

Ild i s-tog.jpg

Resultatet af at en af disse personer med blodtypen S slipper ind i et S-Tog, De nye S-Toge er 112% sikre mod ulykker som denne.

S-Toget er et transportmiddel udviklet af DSB (Dansk Skjold mod Bombetrusler), konstrueret specielt til mennesker med Blodtype S for at undgå en evt. spontan selvantændelse i et af DSB's normale tog.

Måden disse toge fungerer på er at, ved at altid komme mindst 17,795239781 minutter senere end lovet og derved få disse personer med blodtypen S til at spontant selvantænde på perronen og derved undgår DSB evt. materielskade.

[redigér] Racer

Præcis ligesom Falaffel-vitser, findes der mange racer af S-Toge:

  • Salt-Tog - lever kun i saltvand og er særligt kendetegnet ved, at saltminer er placeret i flere af de bagerste vogne.
  • Sofus-Tog - disse sjældne toge insisterer på, at alle deres passagerer hedder Sofus, og på et stort måltid Farseret Kalkun efter hver tur.
  • SF-Tog - klæder sig altid i bowlerhat og stemmer altid på Solsjal Folkevognsparti.
  • Sykopatisme-Tog - denne race S-Tog er blevet ulovlig i Roskilde Domkirke, efter at have været grund til flere såkaldte "selvmord". Kan desuden ikke stave.
  • Sokke-Tog - bedre kendt som "Det Usynlige Tog", selv om kun paven ved hvorfor. Har aldrig eksisteret undtagen ved bryllupper.
Personlige værktøjer