Søpølse

"Søpølser er meget komplekse og interresante væsner. De lever mest i junlger, men kan også findes i de Norske fjelde. Derudover har deres afføring været med i mit succesprogram: Gæt en lort"

~ Doktor Pjuskebusk om Søpølser.

Søpølser er de herskende dyr på planeten Jorden. Deres hjerner er overraskende små, og deres anus overraskende store. I øjebliket har de valgt at forklæde sig som mennesker, indtil de den 22/22 2222 vil springe ud af et såkaldt røvhul, og ødelægge alle former for liv på Jorden.

Nogle mennesker mener at de i Himalayabjergene har set et eksempel på en søpølse, der var i gang med at fordøje et hjortesvin.
Søpølsens onde fætter hedder åpølsen og er opfundet af Den Onde Selv (Fanden) og Claus Hjorth Frederiksen..

Søpølse

Her ses en søpølse tage sig en lur på en bjergby.

[redigér] Folk der mistænkes for at være søpølser i forklædning som mennesker eller dyr

[redigér] Hvad kan jeg gøre, hvis jeg har en mistanke om at en person er en søpølse?

  • Slå vedkommende i hovedet med en kødhammer og se om først eller sidstnævnte går i stykker.
  • Bed vedkommende om at lægge en fod på hver hånd, og en hånd på hver fod. Hvis det er en søpølse vil den sige Technical Error og springe i luften.
  • Spark vedkommende hårdt i skridtet. Hvis personen siger "AV", sparkede du hårdt, hvis personen holder kæft, sparkede du rigtigt hårdt.
  • Spørg vedkommende.

Hvis du benytter ovenståede i den angivne rækkefølge, når du sjældent til det sidste punkt.

Personlige værktøjer