Rumvandring

Mars.gif

Dette sted kan man gå på.

De lærte siger, at rumvandring er den populære betegnelse for begrebet "Extra paranormal Vehicular Activity" eller "EVA". Vi normale personer ved selvfølgelig godt, at det bare er noget staten forsøger at bilde os ind, og at sandheden er en helt anden. EVA (Eksrta Vulgære Almægtige-skrifter) er et helligt arbejde som udføres af gartneren udenfor Jorden. Arbejdet drejer sig kort og godt om at nedskrive og forsøge at finde forklaringen på sammenhængen mellem rumvandring og tang.

Rumvandring derimod drejer sig som oftest om at vandre i kredsløb. Det bliver tit forvekslet med månevandring, som er noget helt andet og noget meget farligt noget, lav derfor aldrig månevandring uden at have en ven med.

[redigér] Farer ved rumvandring

Rumvandring er farligt hvis man ikke ved hvad man gør. Vladimir Putin har derfor lavet en liste over de 10 mest forekommende rumvandrings-ulykker. Sørg for altid at have listen med dig, så det ikke går galt. Listen kan printes her:

  • Du bliver slået ned bagfra med en rive, og bliver derfor slettet fra denne dimension.
  • Du kommer til at løbe i stedet for at vandre, og får betændelse i milten.
  • Du bliver forkølet.
  • Du omskærer dig selv, som følge af mangel på oxygen.
  • Du mister lysten til bacon og bliver derefter vegetar, for til sidst kun at spise jord.
  • Du får kræft
  • Du går gennem isen.
  • Du kan ikke lide at rumvandre længere og bliver derefter Justin Bieber fan.
  • Du bliver stemt hjem.
  • Du glemmer tanget derhjemme og bliver derfor selv omdannet til tang.

[redigér] Mulighederne ved rumvandring

Rumvandring har uendelige mulighederne. Som Vladimir Putin beskriver i sin bog "Mig og Rumvandring", hvor han blandt andet siger: выход в открытый космос является морская водоросль, har rumvandring uendelige muligheder.

Hvis du rumvandrer nok kan du b.l.a.

Personlige værktøjer