Rumvæsener

Rumvæsener er godt eksempel på, hvorfor man aldrig skal elske i en åben bil i sort-hvide film. I løbet af de omkring ti milliarder år, der er gået, siden det var ti milliarder før nu, er der optalt ikke mindre end 525.495.184.727.146,3½ invasioner af rumvæsener i film.
Dette tal skal så ganges med sig selv for at finde ud af, hvad 525.495.184.727.146,3½ gange 525.495.184.727.146,3½ er.

Rumvæsener kan deles op i tre kategorier.

Ideologisk/politisk pH-skala for Rumvæsener
Her kan du se hvor partiet finder sig politisk før og efter et valg

Ideologisk pH (Det de siger de vil gøre)

PH1.jpg
1
Politisk pH (Det de gør når de er valgt)
PH1.jpg
14
Revolutionære Reaktionære
Populister

[redigér] De venstreorienterede

Disse vil erobre Jorden for at give os alle sammen, eller i hvert fald dem, en bedre tilværelse. Af disse kan der nævnes Borg-racen fra Star Trek, "Racen" fra Worldwar-bogserien, Josef Stalin, dem fra Independence Day og en masse flere. Disse holder, når de altså ikke er i krig, til i Ufatteligt Nervepirrende Gustent , at Dummernikserne Overhovedet ikke så Meget Som opdager os-huset (Ungdomshuset|UNGDOMShuset), som vi dog ikke aner, hvor er.

[redigér] De højreorienterede

Disse vil bare dræbe os mindreværdige mennesker, og muligvis også andre racer, eller også vil de bare smadre Jorden for at gøre plads til en Hyperspace-motorvej. Prominente medlemmer af denne kategori er Xenomorph'erne fra Alien-trilogien, Body Snatchers, Peter Brixtofte og Marsmændene fra Klodernes Kamp.

[redigér] De moderate

Det er resten, normalt dem, der egentlig bare vil se lidt på os. For eksempel E.T. eller Boris Jeltsin.

[redigér] Notits

Ser du et rumvæsen, så lad være med at give dem chokolade, det kan de ikke tåle. Lad også være med at benævne Linux, da det kunne ødelægge magtbalancen her på Jorden!

Personlige værktøjer