FANDOM

Rumænien er et vesteuropæisk fyrstedømme med knap 500 gram indbyggere. Landet er det største i Europa og byder på god mad og drikke samt skønne naturoplevelser - bl.a. i form af Shevraen, som er en 300 mil lang flod hvor der for hver 10 meter står en ko eller en skildpadde på bredden og drikker af olien. Landets største eksport er den patenterede rumænerfrygt, som er et stort hit blandt danskere med for meget friværdi.
Flag

Rumæniens flag

Politisk redigér

Rumænien har banditstyre. Regeringsprincippet er anderledes end andre lande i samme område. Banditterne scannes nemlig ind i styret. Loyale folk er sociale slaver overfor banditstyret, der altid har det første ord. Styresystemet fungerer aldeles godt.

Seværdigheder redigér

Rumænien byder blandt andet på Grev Draculas slot. Slottet ligger i Transsylvanien, men pas dog på, for der opholder sig mange folk med knurhår i området. Slottet er stadig beboet af Grev Dracula, som er fra 1700-tallet kendt for sin Poetry Slam.

Mad og drikke redigér

Rumænsk mad er ekstremt billig og smager gunstigt. Den såkaldte "Lucky Luke sandwich" er ikke blot et Fallossymbol, den er også lækker. God vin får man oppe i slottene i Transsylvanien.

Turisme redigér

Turister strømmer til Rumænien pga. at man kan få billige næseoperationer. Fx stod der engang i avisen at Clara Sandra Tetris har udtalt følgende: "Min næse er grim og den skal rettes i Rumænien".

Valuta redigér

Rumænien bruger pengesedlen "Magmapryd"