RoboCop

Robocop.jpg

Dette er ikke en Lars Lilholt-fan

Den eneste rolle Jesper Klein nogen sinde fik i en Hollywoodproduktion. Da han fik rollen lyste han op, og troede det ville blive starten på en lang skuespillerkariere i filmens hovedstad, men på grund af masken, der skjulte hans øjne og sande identitet i filmen, løb det ud i sandet. Jesper Klein måtte se resten af sine erhvervsaktive udfoldelser henvist til Nils Malmros' spanking-kælder.

[redigér] "NollerCop"

Efter det oprindelige manus (skrevet af Jesper selv) skulle filmen hedde NollerCop, og foregå i en dyster fremtidsverden, hvor Noller fra Brødrene Olsen var omdannet til en cyborg, hvis eneste funktion var et holde skik og orden i det hav af melodi grand prix'er, som denne fremtidsverden ene og alene bestod af.

Optagelserne skulle skydes i Roskilde, som på den tid stadig var dansk område, men af ukendte årsager blev filmen skrevet om, og "NollerCop"'s sidekick, "NollerMule", et mekanisk murmeldyr med alle grand prix-sange indkodet i sin hukommelsen, blev helt skrevet ud. Denne beslutning siges at have ramt Jesper hårdt, hvilket kan forklare, hvorfor RoboCop er så røvdårlig.

Senere blev der udgivet en "Director's (Sucky) Cut", som indeholder femten timers tegnet støvledans med en nisse af ukendt etnisk herkomst.

Personlige værktøjer