Ringen

3171 1586 bush-lord-of-the-rings

Her kan man tydeligt se, hvad Ringen kan udrette, når man ellers ikke besidder nogen synderligt nævneværdige evner

Ringens ultimative kraft kan omvende almindelige heteroseksuelle bøsser til homoseksuelle bøsser på en nat. Og som om det ikke var nok, hvilket det måske er, så får de også grå hår på pikken.

[redigér] Forhistorie

Ringen menes at være smedet hos Bayerische Motoren Werke i Tyskland [1]. Ringen har en herre, der hedder Sauron [2], og befinder sig i en fantasiverden, på engelsk kaldet Middle-Earth (Da.: Middelfart).

[redigér] Mellemhistorie

Ringen har foruden en meget grim odeur, da den tidligere har været i brug som genital piercingCarl-Mar Møller[3]. Den består af 38,0 procent bly, 42,9 procent guld og 9,2 procent DNA, ekstraheret fra Michael Jacksons morgenurin.[4]

[redigér] Hvor kommer den virkelig fra?

Myten om Ringens oprindelse er ukendt, men man mener, at den er opstået da George W. Bush blev genvalgt i 2004, af ukendte årsager. Bush menes at have båret ringen i sin ringmuskel.

[redigér] Sluthistorien

  1. Sandsynligvis har den smedet sig selv
  2. (han arbejdede vistnok på et savværk i Tingløse i 1989)
  3. Og Jack the Ripper (på samme tid)
  4. Som den observante læser måske har observeret (duh!) gør dette Ringen til verdens eneste objekt, bestående af 100,1 procent materiale, og sætter den derfor i samme kategori som Pia Kjærsgaard fra Dansk Folkeparti. I virkeligheden er begge opdigtede skrøner og findes overhovedet ikke. Alle andre artikler, beskrivende Pia eller Ringen, bør ignoreres og urineres i øret.
Personlige værktøjer