Ringbind

Et ringbind har altid i den tid det har eksisteret været symbolet på det moderne bureaukratis gennembrud.
Sammen med sin uadskillelige ven hulmaskinen har ringbindet været brugt til at klaske en masse forarmede uvidende samfundsborgere i hovedet med. Det er efter den omfattende digitalisering på vej til at blive afskaffet, da man i det offentlige nu har fået bærbare computere der kan holde til korporlig borgerbetjening, selvom han man kommer og forlanger aktindsigt (noget nymodens social-demokrateri).

[redigér] Mest almindelige ringbindsmærker

Begge både med to eller fire ringe.

BantexBantexBantexBantexBantexBantexBantexBantex

Der er ikke mere i det emne Prut, slut. Beklager. Jeg gider ikke at skrive om bind der skal afhjælpe ringmuskelens blodtab efter hård analsex...lige et øjeblik...Der var da noget der....

[redigér] Ringbindet som ændrede verdenshistorien

Det var ikke tilfældigt at verdens hidtil mest bestialske seksualforbryder Joseph Fritzl havde valgt et to-rings Bantex. Det var så han kunne skræmme evt. nævninge og børn væk.
Psykopatens selviscenesættelse var også nået til retsbygningnen.

Gudskelov var de mange vagter grundigt trænet i at modstå ringbind, så den gik ikke og på sidstedagen af retssagen måtte Fritzl indse at hans Bantex ikke havde samme effekt længere og hans grimme fjæs åbenbarede sig.

[redigér] Hvis du ikke har fået nok så se

Personlige værktøjer