Regner Janvier Skvallman

"Folket vil have en leder der kan sende de uduelige mørkhudede på flugt! Ikke en lallet tøsedreng."

~ Anton Wittorff om Regner Skvallman

Regner Janvier Skvallman minder meget om Anton Wittorff idet han også er en dygtig opfinder og har en politisk dagsorden, bare mere optimistisk og ikke nær så racistisk. Han er egentlig en hippie, der blev teleporteret fra 60'erne og frem til nutiden efter et fejlslagent sex-eksperiment. Efter at være gået rundt i et par år uden at vide hvad han skulle lave i en tid hvor udtryk som "kudylt man!" kan resultere i at man bliver slået ned, fik han idéen til at stifte Det Frie & Åbne Parti, for at rette op på nogle af de problemer, han mente det moderne samfund havde påtaget sig.

[redigér] FÅP

FÅP blev mest af alt behandlet som en joke af medierne og efter en skræmmekampagne iværksat af Anton Wittorff mistede han størstedelen af sine medlemmer. Det blev heller ikke bedre efter Analsexskandalen i 2007 hvor det kom frem at han muligvis havde udnyttet partiet som en slags privat svinger-klub.

[redigér] Fakta

"Jeg vidste jo ikke at hun kun var 16."

~ Regner Skvallman om kassedamen fra Fakta

  • Han har knaldet din mor! - til forskel fra alle andre mænd, så nød han det faktisk.
  • Han blev smidt ud af Fakta efter at han lagde an på kassedamen i en meget fræk tone.
Personlige værktøjer