Red Warszawa

Red warszawas hus i polen.jpg

Red Warszawas hule i Polen

Red Warszawa er en dansk hjælpeorganisation, hvis formål er at skaffe flere underbetalte polakker til Danmark for at plukke jordbær.

Deres motto er: Så længe de arbejder, stjæler de ikke.

Og deres hovedkontor i Polen kunne også trænge til en lille smule maling.

[redigér] Red Warszawas arbejde i Polen

Red Warszawa's arbejde i Polen foregår for det meste som forebyggende arbejde, og formålet med dette er at skaffe underbetalte polakker til danske jordbærmarker. De starter gerne med at rekruttere deres arbejdere i en alder af 42 år, da det er i denne alder at de først rigtigt begynder at modnes. Herefter bliver de fløjet til Saudi-arabien, hvor Al-Qaeda (Red Warszawa sparringspartner) har arbejdslejre. Efter et par århundreder i én af disse lejre, er de nu rådne polakkere klar til at komme til Danmark.

[redigér] Turen til Danmark

Turen til Danmark beskrives af de fleste Red warszawaer som "den" bustur til Kolding i 7. klasse. EN lang og sej kamp for ikke at sidde ved siden af Peter, som alle jo godt ved brækker sig. Værre er det dog med Søren Autonom, der har DAMP og har noget imod McDonalds.

[redigér] Arbejdet i Danmark

Arbejdet i Danmark forgår for de flestes vedkommende i det indre København, hvor Christianitternes jordbærhaver skal plukkes. Der er også mange andre sjove planter, som skal bearbejdes og sælges til de mange botanikere, man finder i nærheden. Disse planter er en stor inspiration for Red Warsawa, der har nedskrevet hele organisationens historie i bogen Hævi Metal og Hass, der også er udkommet på lydbånd.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer