Rødbede

En rødbede (Beta Vulgaris) er en rodfrugt. Rødbeden kan bruges til to ting. Den kan ryges, [1] og den kan spises[2].

Rødbede

Nej - den er ikke blå!

[redigér] Rødbede Ritualet

Rødbeden ryges af hippier og christianitter, som ritual. I stedet for at ofre et menneske vælger de alle sammen at ryge rødbeden, så den 'Store Fugl i Himlen' ikke snupper en af dem.
Hvert forår bygger hippierne og christianitterne også en stor rede til den 'Store Fugl i Himlen'. Selvom den 'Store Fugl i Himlen' sjældent kommer[3] vælger hippierne og christianitterne stadig at bygge denne rede. Den 'Store Fugl i Himlen' er sikkert en hallucination, som bivirkning på et af rødbedens stoffer, Betacyanin.

[redigér] Hvordan ryger man en rødbede?

En rødbede er en smule besværlig at ryge, da den bruges som en bong og ikke en cigaret[4]. Man starter med at tage noget af rødbedefyldet ud, men ikke det hele, da rødbeden så vil være tømt for betacyanin[5]. Man udhuler derefter en af rødderne [6]. Derefter anbringer man rødbeden over noget ild, som en lighter, et bål eller en tændstik, og så begynder man, så at ryge den.

[redigér] Bivirkninger

Efter man har røget en rødbede kan man blive ramt af forskellige bivirkninger, nogen er farligere end andre. Her er en række af bivirkninger:

  • Hallucinationer[7].
  • Man bliver en hippie[8].
  • Man mister kontrollen over musklerne i ens ansigt.

[redigér] Denne artikel giver måske mere mening, hvis du læser noterne her:

  1. Rødbeden bliver for det meste røget af hippier og christianitter, som ritual
  2. Den bliver sjældent spist, da den er klam og tiltrækker hippier og christianitter.
  3. Der er ikke fundet bevis på, at den findes.
  4. Da det også ville være meget svært at holde rødbeden mellem pege- og fuck-fingeren.
  5. Stoffet der giver hallucinationerne, når man ryger rødbeder
  6. Så man kan inhalere fra den.
  7. Man ser ofte en stor fugl i luften, som snupper mennesker med sit næb
  8. Så er man nødt til at ryge rødbeder for at undgå at blive snuppet af den 'Store Fugl i Himlen', og bygge en kæmpe rede til den hvert forår.
Personlige værktøjer