Psykopat

"Vi kan ikke helt frasige Os visse psykopatiske træk"

~ Dronning Margrethe II om sit aldrig offentliggjorte natlige kærlighedsmøde med Stein Bagger

Psychos

Hvis du ikke har lyst til at blive torteret, voldtaget og dræbt af en psykopat, gør du klogt i at lære at spotte dem på forhånd. Herover ser du en række morderiske psykopater, og ét enkelt træk afslører dem. Kan du se det?[1]

Det er faktisk ikke helt så enkelt at blive psykopat, som mange mennesker almindeligvis tror. Det kræver faktisk, at man nøje har udvalgt sine forældre efter en række empirisk uheldige kriterier, der multiplicerer hinanden og derved forbedrer ens psykopatiske gennemsnit på flere områder. Først og fremmest er det allerbedst at blive født i en familie, hvor man skulle have været en våd plet på lagnet, hvis man vil være en kvalificeret psykopat. Så er der nemlig størst sandsynlighed for at man kan indskrives på psykopat-studiet allerede tidligt under opholdet børnehjemmet. Det er dog bedst at starte studiet allerede som nyfødt, hvis man vil tilhøre elite-psykopaterne.[2]

[redigér] Adfærd og psykologi

Psykopater er meget nært beslægtede med politikere,[3] ja, de er faktisk næsten ens. Begge grupper lider også ofte af analt-retentivt syndrom, der sætter dem i stand til at spise rundstykker, uden at krumme. De er dog ikke truede som art. [4] De fleste psykopater lever i træ- eller glashuse, og bliver oftest 45-90 år, med mindre de går psyko-amok og selvdestruerer.
Adfærden er - psykologisk set - karakteriseret ved, at psykopaten har et følelsesliv, der udelukkende drejer sig om ham/hende selv. Psykopaten er ude af stand til at føle hverken sym- eller empati med andre mennesker. Det er kun mig, mig, mig og mig hele vejen.[5]

[redigér] Kure mod sygdommen

Meget er forsøgt gennem tiden. Den bedst virkende medicinske teknik har vist sig at være lavementer med kaffe, der under højt tryk sprøjtes op gennem anus. Lavement er en så fysisk ubehagelig oplevelse, at psykopaten straks glemmer alt om sin anden psykopati. Det er således en taktil, sensorisk manipulation, der hér virker mod psykopati. Henrettelse, frontal lobotomi og eutanasi kan, i nogle tilfælde, også have en helbredende effekt på psykopati.

[redigér] Frenetiske fodnoter

  1. Hvis du ikke kan se, hvad disse dræbere har til fælles, er du dødsens!
  2. Så kan man ved sin eksamen få det flotte, japanske Seiko-ur, som alle professionelle Seikopater går med
  3. Man kunne med samme ret sige det omvendte
  4. men der er mange ildsjæle, som forsøger at udrydde dem
  5. Ja, vi taler om dig og din bror
Personlige værktøjer