FANDOM

Big-ass-maggot
Pop (eller Poppeloppen - latin: Poppulis Loppus) er faktisk et lille bitte klamt kræ, der sidder i håret på alle jer nedern mennesker, som hører såkaldt pop-"musik". Pop-"musik" er ekstremt usundt for både sjæl og krop. Hvis man hører en Lily Allen-sang tre gange i træk, vokser der lynhurtigt en storetå ud af ens øje.[1]

Poppeloppens levevilkår redigér

En poppeloppelarve behøver ikke andet end en stenet hjerne, den kan sprøjte gift i. Så har den det godt og lever lykkeligt til den næste dag bliver transformeret om til metaller.[2]

Hvad sker der med hjernen? redigér

Lip sync

Lip sync

Shu-bi-du-bi-du-a

Det først og sikreste tegn er, at du ikke rigtig kan huske hele teksten. Især omkvædet, som ellers bliver sunget til ulidelighed, ender ofte i det rene volapyk. Lyt bare til disse eksempler:

  • Kylie Minogue: "Can't get you out of my head" - (la, la, la. La, la, la, la, la...)
  • Me & My: "Dub-idub" - Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub. Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah.

Der er jo dømt "hjernedød" af tredje grad, og det er langt fra det intelligente kor fra

  • Grete & Jørgen Ingmanns "Slentre gennem regn" - "Slentre, slentre"

Hvordan slipper man af med pop? redigér

Find selv ud af det eller prøv evt. her

Kilder redigér

Der findes ingen andre kilder end denne her, da man ikke behøves en kilde,[3] da der er beviser nok på det. Det største bevis på, at det er sandt er den meget populære sygdom, forårsaget af fremmedlegemer, når man hører så ringe musik som den fiktive popduo Nik og Jay (Geak og Gay).

Nik og jay

Pop-noterredigér

  1. Dette er bekæftet ved eksperimenter hos Det Schweiziske Vitamininstitut
  2. Mest guld og platin i plader
  3. Som fx Gudenåen