Polo

ThumbsUp
Polo

Her spilles double.

Her skulle der have været en artikel om polo, men der er ikke nogen som ved noget om sporten i Danmark. Der findes ingen polobaner. Derfor er artiklen om alt der lyder navnet polo.

[redigér] Polo

Da man hos VW havde utrolig succes med at kalde en bil for Golf satte de kære konstruktører sig ned og vred hjernen til deres næste model. De vidste at det skulle være en overklassesport der gav navn til en bil beregnet for masserne. Forslag: Kroket, Petanque, Galop, Cricket, Prototypen til VW Cricket stod færdig til bilmessen i Frankfurt-am-Main i 1978 indtil at man fandt ud af det betød Græshoppe. Man tog en hurtig beslutning og resten er historie.

[redigér] Polo

Elephant polo 682 465952a

Polo er en blanding af ridning og krocket

En rund mint-pastil som man bruger når man har glemt og børste tænder. Engang gik der en vandrehistorie blandt kvinderne på toilettet, at hvis man kunne tisse gennem en polo og tage den i munden bagefter ja, så stod drømmefyren og ventede udenfor toilettet. Selvom drømmefyren stod og ventede ville han selvfølgelig ikke kysse en pige der lugtede af tis ud af munden.

[redigér] Polo

En skjorte der som regel har en krokodille der griner på. Den er meget brugt på golfbanen.

[redigér] Polo

En after-shave fra Ralph Lauren

[redigér] Polo

En opdagelsesrejsende der hed Marco til fornavn. Som også er et tøjmærke, der ikke fremstiller poloer.

[redigér] Polo

Noget våde mænd eller kvinder med farvede badehætter spiller.

[redigér] Polo

Teri-polo-picture-1

Hun hedder Teri til fornavn. Hendes kavalérgang er måske lettere overvurderet...

Hvis der er nogen som kunne tænke at skrive hvorfor en snæver sport har haft så stor succes alle andre steder så....

Personlige værktøjer