Poledancing

Pole1

Som man kan se var der ingen tilskuere, men det gør ikke så meget - bare det er i en metro det foregår.

Pole2

Hvis man ser et lignende scenarium i metroen er det nok en god ide at kontakte drengenes forældre, da det er potentiel glidebane.

Pole3

Her ser man igen samme tendens. Det er ikke antallet af tilskuere som er afgørende.

Poledancing er seneste skud på stammen i udøvelse af metroseksualitet.

Egentlig stammer pælen jo fra klassisk striptease, men i de metroseksuelle søgen efter et bærbart udtryk er man faldet over de mange glatte stænger man støder ind i et bytog dvs. metro eller subsidiært S-tog (som jo har afskaffet de glatte stænger efter klager fra medpassagerer).
Alligevel har man på en let måde udbredt kendskabet til metroseksualitet og mange passagerer synes det er dejligt at blive underholdt på vej hjem fra arbejde - selvom de måske ikke helt forstår de dybe erotiske følelser der ligger i det fra den som regel kvindelige udøvers side.

[redigér] Holdning til poledancing

Holdningen fra baneselskaberne er afventende da det faktisk har flyttet en masse grafittimalere ind i metroerne og så længe de husker at stemple deres kort og holder sig væk fra myldretiderne har man på den måde fået et helt nyt kundesegment som forbedrer indtjeningen.

[redigér] Ideen bag poledancing

Den grundlæggende ide bag poledancing er at man vha. stangen får mulighed for at exhibitionere sine genitalier i loftshøjde uden fare for at blive voldtaget.
Det er derfor kvinderne som klart er i overtal som poledancere. De formår også i højere grad at tilføre perversiteten et mere æstetisk udtryk og så sidder pikken jo ikke i vejen når de skal dreje rundt om stangen - og ja mandlige poledancere er faktisk lidt øm i klunkerne bagefter. Selv siger de at nydelsen ved at pole i metroen overgår de ulemper der er forbundet ved mandlig poledancing.

[redigér] Påklædning

G-streng og for kvindernes vedkommende en passende sexet overdel.

[redigér] Musik

Musikken har stor indflydelse på poledance. Den medbringes selvfølgelig i en ghettoblaster og der improviseres over musikkens stemning for at få udtrykket til at matche intensiteten i musikken.

[redigér] Numre som ofte er blevet spillet til poledance

  • AC/DC, Thunderstruck
  • Grethe og Jørgen Ingmann, Dansevise
  • Magtens Korridorer, Lorteparforhold
  • De Nattergale, U-ha-da-da

[redigér] Se også

Personlige værktøjer