Pol Pot

Polpot

Polledrengen med sit uundværlige græsstrå.

Paul Potts alias Polle Put alias Pol Pot, er en irsk folkesanger født i 1996, der efter nogen succes på landevejen, valgte at stille op i konkurrencen Britain's got no talent!, hvor han bragede igennem med sine parodier på Pavarotti.

Polledrengen har foreløbig solgt 2 mio eksemplarer af sin første cd Pot is what I got, og efterfølgeren LSD is what I see er lige på trapperne. Der er planlagt endnu en udgivelse i 2009: "I got hash for cash".

[redigér] Livshistorie

Efter at være blevet diagnosticeret med lungecancer i 2001, fik Polle fjernet alle sine lunger hos Leif Kvarkpsalvher og har siden åndet igennem et græsstrå. Da konen tillige forlod ham efter noget svineri med et piskeris, søgte Polle tilflugt i alkoholens tåger samt noget banjospil. Han fik en kort, men glorværdig, karriere som telefonsælger, men da telefonen så var solgt efter fjorten dage, faldt han tilbage i sine gamle vaner.

Chancen bød sig i 2007, hvor englænderne - efter deres sædvanlige EM-nederlag - søgte tilflugt i en eller anden talentløshedskonkurrence og valgte Polle til dagens mand i skysovs. Blandt de modstandere, som han komplet udraderede, var Smokie, der spillede Polka a capella og Monty Pythons flyvende cirkus, der havde fået startforbud.

Nu tjalder Polle rundt på diverse markedspladser[1] og gi'r den som bakkesangerinde, med sange der er så sjofle, at de ikke kan refereres her[2].

[redigér] Trivia

  • Polle vejer lige så meget som sin højde
  • Efter at hans agent er blevet multimillionær, har Polle fået et nyt græsstrå af platin til at trække vejret igennem
  • Den eneste, der synger højere end Polle, er orkanen Katrina, der lagde New Orleans for sine fødder for nogle år siden
  • Polles lungekapacitet er så lille, at det ville give en myre åndenød.

  1. Her iblandt Royal Albert Hall
  2. Uden afgifter til KODA/GRAMEX, de gribbe
Personlige værktøjer