FANDOM

Stop hand EU kræver denne artikel fjernet
Dette skyldes at den indeholder relevant information til borgerne.
EU-kommisionens forordning 21332457-GRzQa23-343B/YT47-23-20160804.
Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap GO JAP

Pgo

Det folk forestiller sig, men som ikke har noget som helst med virkeligheden at gøre.

"Ej altså, nu har du griset kilderbassen med den der!"

~ Gyda Larsen om om sin kønsdel og den der.

Pokémon GO er et smartphone-fænomen som en underafdeling af Nintendo smed ud til verden, i sommeren 2016. Konceptet er, at de selv samme mennesker, der i 15 år eller mere, har erklæret Pokémon-fans for tabere, lige pludselig krænker alle eksisterende love, og STOP-skilte, for at "fange" animerede dyr, der ikke findes.

Steder brugerne er spottet[1]redigér

Snyd og strafredigér

Efter at det er kommet frem at man kan snyde Pokémon GO ved hjælp af en dildo (techworm.net: Japanese gamers using female vibrators cheat Pokemon GO) har USA prompte reageret resolut og indført dødsstraf for anvendelse af dildoer.

Fodnoterredigér

  1. Pokémongoler bliver spottet og hånet hvor end de viser sig.

Se ogsåredigér