Piskefløde

Piskefløde

Den grufulde sandhed bag piskefløde.

Piskefløde2

Piskefløde sælger også plader. Lotte her på billedet vejer i dag 250 kg.

Piskefløde3

En piskeflødeholiker afsløres af kameraet, men fejer hele situationen af med et smil.

Cake

Næææh. Har I virkelig pisket Karoline bare for min skyld?

Piskefløde - alene navnet giver dig kuldegysninger. Piskefløde! Du mærker hvordan koens yvere piskes og piskes og piskes igen, til fløden trækker sig sammen med et ordentligt piskesmæld i fosterstilling for at forsvare sig. Piskefløde!

Du ved, at piskefløde ikke er fritgående. At den ikke er under Max Havelaar-ordningen. At der ikke findes økologisk piskefløde. Men du køber den. Du køøøber den alligevel, for du må have den! Du mååååå haaaaa' den! Du er jo sindssyg, mand (m/k)! Du fejler jo noget oven i knoppen! Ville du købe en pisket gris? Eller en pisket hest? Nææææh, siger du. Ville du måske gå ind på et eller andet beskidt og snasket sted med lyserødt tapet og lummer belysning og piske på en dame i sort læder, hva'? Nej, vel?

Men din syge krop kræver det.

"Jeg må ha' noget! Giv mig noget! Giv mig! Giv!"

~ Gyda Larsen om piskefløde, tror vi

Du er jo afhængig, lille pusser! Du ryster jo over det hele! Så lad gå da... Jeg har lidt piskefløde på overkroppen, det kan du få lov at slikke af. Men kun fordi jeg er så rar! Sig be' om!

Piskefløde4

Den bedste dag i sommerferien i 1966. Det er Brenda Lee til venstre og Elvis til højre

Personlige værktøjer