Per Bjerregaard

Per Bjerregaard Danmarks mest respekterede mand når man snakker "dansk fodbold". Han er og bliver et forbillede for mange, og især for den kriseramte Flemming Østergaard, bedre kendt som "manden med de mange badedyr" eller måske bedre kendt som "Don Øf". Per Bjerregaard er en af de hotteste celebrities i Danmark, kun overgået af Prins Henrik. Han er kendt inden for underholdningsbranchen, hvor han blandt andet har sit helt eget fodboldhold ved navn Brøndby IF.

Han stiftede holdet i sin tid tilbage i 1964, og styrer faktisk stadig holdet den dag i dag (ingen ved hvornår han stopper). Hans motto er: "En gang Brøndby - ingen Brøndby når jeg går af!". En af hans bedste venner er Emil Bakkendorf som er sikkerhedschef i Brøndby IF eller bedre kendt som "ham man ikke må få lov for". De to siges og være de mest magtfulde i og omkring Brøndby IF. Desuden er den kærlige Bjerregaard også medvirkende i en bog, "Formanden".

[redigér] Per Bjerregaards tre største interesser

  1. Paradis Hotel
  2. Ekstra Bladets side 9-piger
  3. Brøndby IF

Hvis du er en af de få, som ikke har set den herlige mand, kan du se et lille klip med den magtfulde mand lige her: http://www.youtube.com/watch?v=1CTM8DFkgWA

"SSO er mit livsværk!"

~ PER

[redigér] Privatliv

Ingen ved noget om Per Bjerregaards privatliv. Dog ved man at han er gift med Ritt Bjerregaard og har sønnen Anders Bjerregaard.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer