Pensionist

Escalator-fail

"Hvem mig??!"

~ Pensionist om denne artikel

"Så flyt dig dog, for helvede - Jeg har pisse travlt"

~ Mig om pensionister

"Zzzzzzzzzzzz"

~ Pensionist om mig

Pensionister er gamle mennesker, der altid står i vejen på trapper og rulletrapper, og forhindrer dig i at nå toget.

[redigér] Hvordan bliver man pensionist

Dette kan ikke anbefales Der er flere måder man kan blive pensionist på. Den ene måde er, at man bliver meget gammel, og ens arbejdsplads ikke vil have en mere. Man bliver så "pensioneret". Dette er i virkeligheden bare en undskyldning for (forståelig) diskrimination af gamle mennesker.

Man kan også blive pensionist, hvis man af en eller anden grund ikke kan finde ud af at arbejde. Man bliver så en såkaldt "førtidspensionist".

Når man så ikke har sit arbejde længere, mangler man stadig nogle ting:

  1. Man må meget gerne blive overvægtig, da det så er betydeligt nemmere at blokere rulletrapper, trapper osv.
  2. Man skal ignorere alle, og lade som om at man er døv. Hvis nogen spørger, om man ikke vil bevæge sig hurtigere, skal man gøre det modsatte.
  3. Man skal på så mange måder som muligt opføre sig som en baby. Græd meget, begynd at bruge ble, lad være med at spise selv, men kræv at blive madet.

[redigér] Pensionisttyper

[redigér] Fordele ved pensionister

Selv om pensionister er et folk med mange fejl, har de dog én styrke: De er nået tættere på at realisere tidsrejser i det menneskelige samfund end nogen anden befolkningsgruppe. Bemærk, at selv om pensionister ganske vist eksisterer fysisk i nutiden, så eksisterer de mentalt kun i fortiden (dette kan blandt andet ses på pensionisters angst for at forholde sig til ting af nyere dato end år 1950). Denne unikke beskaffenhed gør, at vi er nødt til at studere pensionister, hvis vi vil gøre os håb om at opfinde tidsmaskinen en skønne dag.

Menneskealdre
Baby | Småbørn | Tweens | Teenager | Voksen | 40+ | Midaldrende | Pensionist | Olding | Metusalem
Personlige værktøjer