FANDOM

RB Plus PET f r h 581328a

PET's ledelse i dialog med medierne[1]

"Yeah, "how" I really love my pet?"

~ Paris Hilton om hvorfor hun elsker petting[2]

PET (Politiets ElimineringsTjeneste) er en landsdækkende sikkerhedstjeneste, der beskytter Danmarks borgere imod al smerte og frygt og demokrati. Akkurat ligesom en sekt,[3] men dette er dog ikke noget, PET gider høre tale om.

PET er desuden kendt for at være den eneste sekt organisation i verden, som endnu ikke har anerkendt eksistensen af de såkaldte "All outta money tours", som deres klienter ellers praktiserer. "Tavshedspligt", siger PET. "Mangel på klokkeværk" siger Spademanns Leksikon.

Tiden med Jakob Scharfredigér

Fra 2007-2013 var Jakob Scharf leder af organisationen. Undervejs lavede han ting, som alle er hemmeligtstemplede.[4] Han forlod PET, fordi det blev offentligt kendt, at han havde ligget og luret i Pia Kjærsgaards private dagbog.[5]

Agenter redigér

PET

En af PET's agenter bliver klargjort til en mission. Hans to trofaste hjælpere monterer herover et højteknologisk lasergevær til hans arm

De eneste agenter, der er dygtigere end PET's, er dem fra FBI og CIA. Og nu undrer du dig sikkert over, hvorfor PET ikke også er overgået af KGB. Svaret på dette er ganske simpelt: Bose-Einstein kondensat.

For at du blive agent hos PET, skal minimum 75 % af din krop bestå af muskelmasse, og du skal have en IQ over 170. Desuden er det en fordel, hvis du har seje, højteknologiske tingester bygget ind i din krop, så du eksempelvis kan skyde med barberblade fra din albue, og samtidig kende forskel på en myg og Bonnie Tylers parringsknaldkald.

Opgaver redigér

PETs hovedopgave er rigets sikkerhed og dernæst kongefamiliens. Da alle ved at musvåger spiser mus og at munkegribbe spiser munke, har PET travlt med konstant at bortskyde kongeørne, for at bevare vort monarki mod udefrakommende trusler. Den næstvigtigste opgave som PET er at du ikke skal noget: Du skal ikke respektere liv. Du skal ikke tro andre er noget. Du skal ikke holde dig tilbage for at ødelægge nogen eller noget og sidst skal du ikke tro at andre ikke kan lide dig bare fordi du ikke kan lide dem!

Historik redigér

PET er skabt af Simon Jørgensen den kendte pirat René Descartes tilbage i 1400-tallet.

Petterredigér

  1. Det er Jakob Scharf under bordet
  2. og helst med hendes kæledyr
  3. se også NSA
  4. du kan finde nogle af dem i Glemmebogen
  5. lille er Jakob nemlig