Noa

Noa har én stor passion: skibe. Det er fair nok at kalde Noa for verdens første og mest berømte seasteder.

Arken

Noa i Arken, nord for Køge Bugt

[redigér] Den sørgelige forhistorie

Da Noa var lille sejlede han med sin far på de syv have, men efter et større skænderi, om orange redningsveste, blev farmand sur på Noa og det blev også regnvejr som det altid gør når historien er sørgelig fordi hovedpersonen er blevet uvenner med en vigtig person.

[redigér] Familieopgøret

Det kunne jo ikke passe at lille Noa ikke måtte gå uden redningsvest, og sådan blev Noa regnbue-kriger i protest mod uretfærdige forældertyper.

[redigér] Point of no return

Det var fuldstændig ligemeget med den redningsvest, for da det havde regnet i 40 dage var det kun Noa, hans kone og børn og deres koner og børn, og dyrene, der var i live efter de 40 dages regn i lårfede stråler.

[redigér] Dranker-perioden

Noa valgte derefter at gå på land og starte en vinproduktion. Men efter flere års beruselse i alkohol, med alverdens pinlige historier til følge, gik Noa konkurs og det var en dyr affære.

[redigér] Genopretningsplanen

Hans intension var derefter at lave den største flyvende zoologisk have på Jorden, men stormen fik vingerne til at falde af dragen og derfor nødlandede Noa altså på Fyn. Noa havde ikke plads til dinosaurerne på bagsædet, derfor uddøde de.

[redigér] Status nu

Noa lever i bedste velgående, i abetårnet i Odense Zoo, med skiltet Babelstårnet. Noa lever af offentlig forsørgelse på starthjælptaksten. Noas bolig hedder sådan fordi der var en ordblind skiltemager på arbejde den dag, hvor Abetårnet skulle have nyt skilt.

[redigér] Advarsel

Noa bør ikke forveksles med Neo eller Dr. No.

Personlige værktøjer