New World Order

Nwo.jpg

Er dette Nordkoreas fremtidige flag?

"Ingen kommentarer..."

~ Hansi Gülling om verdensherredømmet

"Ingen kommentarer..."

~ Angela Merkel om verdensherredømmet

New World Order (Dansk: Ny Verden Ordre) er en virkelighedsfjern politisk formodning, der kredser omkring forestillingen om, at vi arme stakler her på Jorden snart får en ny verden et eksistere på. Og altså ikke på den der Jehovas Vidner-agtige måde, hvor der kun er plads til de 144.000 nærmeste hjemmedrenge.

[redigér] End Time

Endtime.jpg

Enden er Nær af Pia Kjærsgaard

De Sidste Tider er udtænkt af en lang række religiøse mennesker som er oprigtigt overbeviste om, at verden går under i et bibelsk inferno af engle, støv, englestøv og skrig. Konkret skal en slags Verdensregering under USA, FN, EU, Coop Danmark eller en anden organisation, give sige til at regere verden, og til sidst føre til opgøret mellem Himmel og Helvede, præcis som det er forudsagt i Daniels Bog.

Personer der tror på dette:

[redigér] Frimurerne

Freemason.jpg

Den hemmelige version af Hammer & Segl

Frimurerne er meget tæt på at være den mest forhadte organisation i verden: de mødes i hemmelige loger, til hemmelige møder, laver hemmelige ting, taler om hemmelige planer, bærer hemmelige kjolesæt og drikker kaffe af hemmelige kopper. Naturligvis er der en vis' mystik omkring hemmelige selskaber hvor magtens korridorer også er der hvor medlemmerne går på lokum, så at denne gruppe er mistænkt, undrer vel ingen.

Personer der tror på dette:

[redigér] Illuminati

Illuminati.jpg

Digitalt fotografi af Illuminatis Inderkreds

Illuminati blev grundlagt i 1776[1] i Bayern i Tyskland, men altså ikke af en forgænger til fodboldholdet Bayern München. Gruppens formål var at oplyse folket med viden, frihed og demokrati. Hvilket så skal gøres ved at overtage verdensherredømmet og gøre folk til slaver. ...At Illuminati kun fandtes i Bayern og blev opløst med magt i 1785, efter at være blevet infiltreret af en endnu mere hemmelig organisation[2] er åbenbart ligegyldigt.

Personer der tror på dette:

[redigér] New Age

Newage.jpg

Hvis du ser dette på Strøget: LØØØB!

New Age er kort fortalt en fucked up blanding af feministisk- neo-kristent-, heksekunstnerisk-, morderisk-, buddhistisk-, LSD-slubrende-, hippie-lebbe-nonsens tilsat pladder, idioti, tarotkort, grøn te, farver, Christiania og inderjanere[3] De her gutter (kun kvinder er medlemmer) er helt grundlægggende enige med dem der tror på End Time-verdensordenen, men med et væsentligt større fokus på alt hvad der interesserer hippier. Tilsyneladende skal telepati, rumvæsener og Jesus gå hånd-i-hånd.

Personer der tror på dette:

[redigér] Det Fjerde Rige

4th.jpg

Der Vierte Reich sagt: Arbeit Macht Frei

Det Fjerde Rige er en hypotetisk situation hvor Tyskland formodes at gendanne sin egen storhed i Europa. Ofte forbinder folk denne teori med nazier, men det er ikke altid tilfældet. De fællestræk der dog går igen i alle teorier om Det Fjerde Rige er: Tysklands regering rotter sig sammen med en international sammenslutning af politikere, banker, forretningsfolk og privatpersoner, om at enten erobre Europa med vold, eller gennem snedige politiske handlinger. Idéen er, at hele Europa bliver bundet af en økonomisk-, og politisk afhængighed til Tyskland, hvorefter tyskerne vil overtage verdensherredømmet ved at manipulere eller bekrige resten af verden.

Personer der tror på dette:

[redigér] Alien Invasion

Alien.jpg

4 patter!? Freaky kælling!

Rumvæsner menes at være klar til at flyve ind i atmosfæren i tallerken-formede UFO'er, udrydde alle politikereJorden[4], hvorefter de vil samarbejde med de rumvæsener der allerede lever iblandt os, og indføre en verdensregering der gør mennesket til slaver.

Personer der tror på dette:

[redigér] Kelly Family

Kellyf.jpg

Hvem af dem sang An Angel? Nårh, jo - Smølfine!

Kelly Family var, er og forbliver Guds håndlangere, hvorfor mange mistænker dem for at ville omstyrte enhver siddende verdensregering, og indtage samtlige taburetter selv. Således ville ham den langhårede blive forsvars- og finansminister, og hende den grimme ville blive social-, kirke- og propagandaminister.

Personer der tror på dette:

[redigér] Spademanns Leksikon

Spadelogo.jpg

Adlyd Stemmerne!

Spademanns Leksikon er som alle véd, en almennyttig organisation der prøver at forpurre alle de sløve sind fortælle en masse volapyk til masserne og dermed gøre virkeligheden sjov og udholdelig fortælle nogle sandheder. Nogle spreder dog rygter om, at vi her på Spademanns Leksikon forsøger at forvirre virkeligheden og dermed overtage verdensherredømmet gennem massiv misinformation[5].

Personer der tror på dette:

[redigér] Hvilken én er så sand?

Mistænkt Amerikansk Opbakning Egen Hær Mange Penge Stor Indflydelse Har Gud på sin side Helt ude i hampen Chance for at finde sted i virkeligheden
End Time Jeps Jeps nein! Jeps Jeps nein! 83%
Frimurerne Jeps nein! Jeps nein! nein! nein! 50%
Illuminati Jeps nein! nein! nein! nein! Jeps 33%
New Age Jeps nein! nein! nein! nein! Jeps 33%
Det Fjerde Rige Jeps Jeps Jeps Jeps Jeps Jeps 1% Intet tyder på at det sker...
Alien Invasion Jeps Jeps nein! nein! nein! Jeps 50%
Kelly Family nein! nein! Jeps Jeps Jeps nein! 70%
Spademanns Leksikon Jeps Sandsynligt nein! Jeps Jeps nein! 100% Nogle tvivlere?

[redigér] Nye Verdensnoter

  1. Jamen hov - det var jo det år Danmark indførte Indfødsretten!
  2. Bayerns Fyrste
  3. USA, Sydamerika el. Indien - who cares.
  4. Er det en skidt ting?
  5. Ups, afsløret!
Personlige værktøjer