Mussolini

Mandril Hjernesugende Mandril
En Hjernesugende Mandril sidder på denne artikel.
Vi anbefaler dig straks at begynde at redigere eller forberede dig på at få din hjerne suget ud. Det er dit valg!
(se her for instruktioner)
BeardedLady

Som Eva Braun.

Overskaeg

Som på de fleste italienere startede skægvæksten tidligt.

Mussolini er navnet på en tidligere italiensk diktator, der i øvrigt var bøsseven med Adolf Hitler. Mange mener, at Mussolini gjorde stort set alt hvad Hitler sagde, men det er bestemt ikke korrekt. Han nægtede feks. at anlægge et overskæg magen til Hitlers.

Mange mener, at Hitler blev gift med en dame ved navn Eva Braun lige før de slog sig selv ihjel. Men nej, det var Mussolini i en yderst snedig forklædning. Manden der blev slået ihjel i Italien var slet ikke Mussolini, men en uskyldig svensk folkedanser, der var på europaturne i Tyskland, men glemte at køre fra mod byen Ausfart. Mussolini overlevede faktisk selvmordsforsøget med bøssen Adolf Hitler og levede resten af sit liv som Pave hvor han befalede katolikkerne at blive hjemme om Søndagen så han kunne have alle barene for sig selv. D.V.S. Mussolini går nu på druk hver Søndag og du kan kende ham som den fulde idiot nede i den ende af baren hvor ingen gider at sidde.

Personlige værktøjer