Mormor

Mormor27.jpg

Nej, sådan her bryder du dig ikke om at tænke på din rare, gamle mormor. Men hun var også ung engang! Også i hendes årer har blodet bruset vildt, også hun blev ramt af Amors pile og Eros' dunkle drifter, også hun dyrkede oralsex på øde steder med fremmede mænd bagi en parkeret lastbil midt om natten et sted mellem Ringsted og Næstved. Men den slags har du jo ikke lyst til at høre om, vel? Nå, men så undlader vi at fortælle om dengang, da bedstefar blev senil og mormor begyndte at gå i swingerklub ... (Det var ellers nogle hidsige fotografier, der var fra dén periode!)

En mormor er den person, som har født din mor. Som regel er mormor og din mor begge kvinder. Fædrene kan man aldrig være sikre .

Mormor er desuden en meget kær, rund og elskelig person, der kan lokkes penge ud af, hvorfor alle børn under 27 bør have sådan en.

[redigér] Metamaternelle meriter

Til gengæld for denne gavmildhed, skal man én gang hvert 10. år skrive en sang, der hylder denne person, for at sikre den fortsatte pengestrøm.

Den første mormor blev opdaget ved et tilfælde, da Adam og Eva fik børnebørn. Desuden er en mormor ofte gift med en morfar. En morfar er også en rar person, man kan lokke penge ud af!

[redigér] Fakta

Personlige værktøjer