Morgenurin

Morgenurin1

Sådan ser det ud, når du har hældt det op i en kop

"En del af et sundt morgenmåltid!"

~ Timian om morgenurin

Morgenurin er en væske, der kan aftappes om morgenen.

[redigér] En videnskabelig beskrivelse af morgenurin

[redigér] Farve

Som regel er farven lys gul, men kan skifte til orange, hvis man spiser for meget orangefarvet slik såsom labre larver eller syntetiske appelsinbolcher. Morgenurin kan skifte farve til rød, hvis man har nyresten, som snitter nyrerne til laser, så der kommer blod i morgenurinen. Farven kan dog også skifte til mørk brun, altså nærmest eskrementfarvet, hvis man har glemt at drikke vand i flere dage. Men så er man nok slet ikke i stand til at se farven, fordi man er død af tørst i mellemtiden. Hvis morgenurinen er grøn, skal man straks gå til lægen, og det samme gælder, hvis morgenurinen er blå eller lilla.

[redigér] Lugt

Lugten af morgenurin kan variere meget. Faktorer der spiller ind er koncentration, alder samt helbredet hos morgenurinisten og endelig alderenmorgenurinen selv. Jo ældre morgenurin desto strammere lugt.

[redigér] Produktion

Den nemmeste måde at fremstille morgenurin på, er ved at drikke et glas et eller andet, før man går til køjs. For folk med søvnproblemer kan kaffe ikke anbefales, selvom kaffe er vanddrivende.

[redigér] Anvendelse

Morgenurin2

Det smager faktisk meget godt

[redigér] Udvendig brug

Morgenurin, blandt terrorister kendt som beriget urin, har flere forskellige anvendelsesmuligheder, hvor den mest kendte nok er til selvmordsbomber, hvor det godtroende fjols terroristen taper flere liter morgenurin fast på sin krop, som han sidenhen detonerer blandt en masse mennesker, der har pisset ham af. Dette plejer dog at få disse og deres pårørendes pis i kog, da beriget urin lugter betydeligt værre end almindelig urin, og derfor er det sværere at vaske af - igen. Terroristen plejer således at ende med at blive taget med bukserne nede. Derefter tvinges terroristen til at vaske folks klæder sammen med BioTex-manden. Værre straf findes ikke.

[redigér] Indvendig brug

Der findes faktisk folk, der mener, at det er umådeligt sundt at drikke morgenurin. For dem har Rynkeby lanceret produktet "Morgenmild Morgenurin fra Rynkeby", produktet er produceret ud af 16 saftige sjovere. B.S. Christiansen drikker ikke andet, når han er på kanindræberferie med drengene fra jægerkorpset, men indtil videre holdes rekorden i at drikke morgenurin af Per Stig Møller.

[redigér] Andre ting morgenurin kan bruges til

Personlige værktøjer